t580 Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Hei har nettopp kjøpt meg ein 520 m20b20 89 mod jeg har nå fylt opp 4 ganger helt fullt men etter noen timer er det vekk.Har sjekka olja kommer ikke inn der om det er lekasje noen plass og det er tørt alle plasser og registeret virker helt tørt kan noen hjelpe meg.Den plastflaska er det ca 10 cm med kjøleveske ifra bunn
C0bra Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Sjekk teppet rundt fremkant på midtkonsoll om det er fuktig
Nino Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 høres ut som om du har samme problem som det jeg har. att varmeregisteret har røki.. gjør som C0bra sier. sjekk teppet ditt. om det er fuktig.. om det er det. så vet du feilen
t580 Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Har nettopp sjekka,og det er ikke fuktigt rundt midtkonsoll kan vel ikke fordampe rundt der? Kansje ikke for det er jo snakk om en del kjøleveske da.Kjenner av og til lukta etter kjøleveska inne i bilen men det er ikke hele tiden. Forbanna ireterende detta altso.
Nino Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 dette er akkurat samma symptoner som jeg har i min. slik stram lukt av kjølevæske i ny og ne..
C0bra Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Hvis du setter på vifta til å blåse på frontruta ser du det på frontruta etter litt at det ikke er som normalt. Ellers strykt hendene hardt på gulvteppe foran, hendene skal bli litt seige hvis det lekker..
t580 Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Skal prøve og sjekke det.Hvor mye koster register og eventuelt er det noen som har slikt på lur
t580 Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Takker for svar,er det andre alternativer legg gjerne inn svar. Og dette er fantastisk bra side
aloebiz.net Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 ingen vann flekker under bilen din heller? kan lekke av noen slanger/slangerklemmer også. Eller selve radiatoren kan jo være lekk..
stomby Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 har hadt dette probleme på min oxo, da var d freme i underkant av radiatorn. lak bære når biln ble kjørt.
Pestario Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Har problem med det samme, men hos meg er det rett og slett hull i vannpumpa. Er ikke alltid det lekker, og noen ganger lekker det mer enn andre ganger. prøv å se under bilen rett etter at du har stoppet motoren når du har kjørt en stund. Det er da det lekker mest hos meg i hvert fall...
t580 Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Skal kjøre bilen en stund i kveld og sette den over en betongplattning og se om det lekker ifra motor rommet. Er ikke noe fuktighet inne i bilen ser du men skal ta ut midtkonsollen og se der og, dette blir reine detektivarbeidet
t580 Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Skal kjøre bilen en stund i kveld og sette den over en betongplattning og se om det lekker ifra motor rommet. Er ikke noe fuktighet inne i bilen ser du men skal ta ut midtkonsollen og se der og, dette blir reine detektivarbeidet
Muren Motorsport Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 vedder 13 kroner på att du har defekt toppakning å att vannet forsvinner ut eksosen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå