t580 Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Defekt toppakning er det ikkje slik at det vil bli ganske uvanligt mye med kvit eller grå røyk ut da eller.Etter mine kunnskaper så må det fordampe ut og da blir det kvit røyk ut av eksosen.Men korleis finn ein ut att toppakningen er gåen komp test eller?
Muren Motorsport Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 ikke viss du har en mindre lekkasje nei, men dra på ett verksted, der setter de kjølesystemet ditt under trykk, da ser du fort va som skjer.
t580 Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Hmm kansje det blir ny motor i staden for og da blir det 2,5 eller 2,5 24v 2,0 blir litt lat.
Simen Malerbakken Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Har problem med det samme, men hos meg er det rett og slett hull i vannpumpa. Er ikke alltid det lekker, og noen ganger lekker det mer enn andre ganger. prøv å se under bilen rett etter at du har stoppet motoren når du har kjørt en stund. Det er da det lekker mest hos meg i hvert fall... Hull i vannpumpa?? sikker på at du ikke tenker på skvaldrehullet da? det er et hull i alle vannpumper som slipper ut vann om det er en intern lekasje slik at du lett kan finne det. Bytt pumpe før alt går til helvete...
t580 Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Fan det har jeg ikkje tenkt på,takk for opplysningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå