sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg prøver å finne ett spesielt Dtm dekor. Har søkt og letet gjennom forumet, men finner ikke akkurat det dekoret. Bilen er sort med gull aktig dekor...hakke peiling på hvem som sponser heller..Er garanter noen av dere som har ett eller to bilder av den liggende! Er rimelig desp. nå på å få klart lakkmotivet til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Google er en veeeeeldig fin ting vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 hehe..har brukt Laaang tid der og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Sikkert JPS-dekor du ser etter. Sigarettmerket som heter John Player Special.... Ta et Google-søk på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 1992 Ex-Schnitzer Built BMW E30 DTM. Only one converted to right-hand drive by Schnitzer Motorsports. Excellent racing time with Constant podium finish. Last evolution full DTM undercarriage. Keviar bonnet, boot, F & R bumpers. Holinger 6-speed sequential gearbox. Bilstein suspensions, on-board computer display system, 18" magnesium single lock rims. $40,000.00 US Dollars (without engine). Phone: 65-9819-1998 (Singapore) e-Mail: ringo98@singnet.com.sg -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Desverre ikke den...men JPS ringer noen bjeller, så jeg leter desperat på google nå.. men ingen treff til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg fant, jeg fant! til og med høy oppløsning på bildene! Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 sleng dem ut da så vi også får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 skal ihverfall prøve.. hva var det man skrev før og etter linken? (har ikke posta bilder før.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Den 6`ern er j'''''''g digg! er ikke så dum den m3`en heller..hehe Hva tror dere om den dekoren på en bredda e36?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Det er det jeg alltid har sagt: BMW E24 6-serie er det flotteste designet fra Bayern...... Knalltøff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 I Know! Men hva tror dere om den dekoren på en wide body E36?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Har egentlig ikke sansen for de 6-seriene, men den svarte der var tøff! Søkte litt og kom over denne siden : http://www.mini-modell.de/neue_seite_1.htm Modellbiler da, men viser jo en del av dtm dekorene der, til inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Hehe..6 serien har jo sjel! Men det er vell kanskje litt elsker eller hater forhold til den. Jeg synes ihvertfall de er pene. Ikke så dum i cab. heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Fy svarte så knall-tøff dekor.Og jeg som syns at biler ALDRI kler dekor.Råe biler både 6`ern og 3`ern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå