espen lysholm Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hei! Har lett på forumet, men har ikke funnet noen linker som omhandler E46 reparasjons håndbok (PDF eller lignende). Noen som har det som kunne sendt meg det pr mail eller som kan legge det ut på en FTP server? Send gjerne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg er klar over at dette ikke er det du spør om, men Haynes manualer er ikke veldig dyre: http://www.discountautorepairmanuals.com/images/18022-05.jpg Jeg kjøpte nettop E36 utgaven for 219,- på biltema. Jeg liker iallfall best å ha slik dokumentasjon komplett på papir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinweiss Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 riktig,så kan man ha den med i garasjen osv.står mye bra der,illustrert med bilder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hei! Jeg er klar over det, men jeg har garasje-pc og kunne derfor tenkt meg det elektronisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Hei! Noen som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Hmm mener lest på forumet her en gang om pdf dokumeneter angående haynes? Det er jo elektronisk. Kan jo sjekke haynes hjemme side eller søk her på forumet kansje./? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet August 11, 2006 Share Skrevet August 11, 2006 Søk litt på nettet da vel, ligger haugevis av Haynes pdf'er rundt om på nettet . Dette er rett og slett innscannede bøker, og de jeg har sett har vært i god kvalitet. Disse filene er nok ulovlige å laste ned ettersom Haynes salget synker grunnet denne piratkopieringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen lysholm Skrevet August 11, 2006 Forfatter Share Skrevet August 11, 2006 Hei! Har du en link? Søker og søker, men finner ikke E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå