325iturbo Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Vell, d ahar jeg vell brukt ca 1 år på bilen og motoren, Ble seff ferdig på Lørdags morgen, prøve kjørte og fikk justert den inn og ferdig mappet.. MEN Selvfølgelig på kvelden KL 00:26 sto motor rommet i fyr og flammer Heldigvis 20meter fra brannstasjonen. De fikk slokt før hele bilen brant ned og nå har jeg en bil med brent ledningsnett og jah... Fan så kjipt at der dro 70 lapper rett i flamme og go varme... Alt var nytt og ubrukt.. turboen er vell ubrukelig kan jeg vell tenke meg.. Skal komme med bilder oh greier når jeg er i humør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 SURT... Håper det ikkje er så mye skader, og at du får den på veien igjen. Er vel ingenting å hente på delkasko heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Herregud så jævlig surt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 off, dette var surt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 den er lei azz..:'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Herregud for et mareritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iturbo Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Regner med at turbo`n er ubrukelig, da den er varm og dem slokker med kaldt vann? Bilen ble hentet av naf og skulle på etterforskning:/ hmm.. da dette ikke var godkjent ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dette hørtes ikke bra ut Får håpe det er noen greie folk du skal ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iturbo Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 vell, er bare å håpe.. men er spent hva som kan brukes fra den motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Brannsloknings apparat er en billig forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Huff da, det der er ikke alright. Får håpe det løser seg på best mulig måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 hørtes veldig kjedli ut... en kompis av meg måtte slokke sin m5 e28 med lite pulverapparat til bil. ble en hellvetes jobb å vaske vekk pulveret,får du ikke skumapparat til bil en eller anna plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hvordan skjedde det? Olje eller bensinlekkasje? Eller var det noe annet som ikke tålte den høye temperaturen? Sinnsykt trist når slikt skjer, men jeg syns det hørtes mye ut med 70-lapper rett ut vinduet. Det er nok mye brukbart igjen skal du se, selv om det ikke akkurat ser slik ut nå. Håper du ikke får problemer med myndighetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 det var kjedelige saker... fiks noen bilder så vi kan se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå