Bimmerlars Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Stor fart, hund ut i veien, styrer unna hunden av reflekser, mister kontrollen, i grøfta og rundt på taket noen ganger
|Andreas| Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Kanskje han svingte unna hunden og havna utenfor et stup el.
Gunnar Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 se de ubernice baklyktene, /CRY Alle E60er har slike baklykter, du må bare knuse glassene for å se de...
Eirik3 Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 se de ubernice baklyktene, /CRY Alle E60er har slike baklykter, du må bare knuse glassene for å se de... Haha!! Tenkte jeg skulle skrive det jeg også, men lot være
Steffan C Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 du får jo kjøpt slike übersexy hvite baklys da Mener det går en svart E60 her i byen som har slike LED lykter. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men det var ganske pent/ tøft på den bilen .
mEhE Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 hihi... styrt unna en hund i veien er velbrukt,til og med av meg selv når jeg måtte forklare meg for politiet hvordan bilen havnet i grøfta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå