Bjørn 320 Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 ble blinka på jg oxo av de fucka boksene.. er jo overalt!!!!det tar vel 2-3månder men jg har ikke hørt noe ennå.. men fikk reist meg litt opp og tatt ned sol skjermen.. så de fikk garantert ikke med seg ansikte mitt.. de har vel ikke noe på meg da? kan jo bare nekte da? en jg fikk høre om ble tatt i en boks en gang,han stoppet og sprengte den.. hehe.. det som er kjipt er at det er bare kamera der. lagringen er i de små boksene foran el noe.. fikk jg høre.. han fikk bot og de skylde på han,siden han var den siste de hadde bilde av da. Å sprenge boksen er vel ikkje akkurat smart, med tanke på at dei mange boksar no er digitale, og dermed sender bildet i det øyeblikket det blir fotografert.... Å sprenge boksen FØR du blir tatt derimot, det er ein anna sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ikke tenk på det. Har bodd i lillehammer ca 1 år nå, og de to boksene måler snittfart mellom dem (er ca 3 km avstand mellom boksene) De knipser bilde på begge 2 uansett, og lagres hvis du har kjørt med en snittfart over 80, hvis ikke, slettes begge bildene etter passering. Dette er digitale bokser, derfor er det kun en liten rød prikk i dem som nesten er usynelig. Men det er som fler har sagt tidligere, at dette bare en en prøveordning, så selvom du har hatt 100 mellom boksene, blir du ikke bøtelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Det er vel bare prøveordning på gj. snitts fartmåling. Du blir tatt viss du har over fartsgrensa der boksen står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå