Gå til innhold

Meine 735/750

Anbefalte innlegg

Får lage meg en tråd no når eg har skaffet meg bimmer.. så litt rundt på masse annet av div tyske ting også inkludert bmw men når eg så 7serien tilsalgs sto det bmw logo i begge øynene mine og det va liten tvil om at eg skull ende opp med denne.

Bilen er egentlig ganske grei den men lekker litt eksos, fjusker litt og trenger en ny girkasse, kassentrengselen ser ut til å ordne seg no takket være forumet :D

setter ut noen bilder her av beistet også

1157670-bilde1-p4230061.jpg

1157670-bilde3-p4230063.jpg

1157670-bilde5-p4230064.jpg

Er orginalt senkesett på den og 235 dekk forann og 255 dekk bak.. går som på skinner og drar ekstremt akseptabelt fra 120 og oppover, å si at den er billig i drift er vell litt løgn men til å være på 5 liter og 12 sylindre er det slettens ikkje gale.. den ligger på ca 0,7milen på en flat 80 sone og på 1-3 liter på bykjøring avhengig av bakker å berg...

Kan også sies at den er "litt" lav til norske veier, satser på at det blir bra bil dette om ikkje så alt for lang tid :D. Den brukes nesten daglig sånn som den er nå så den er å se på veiene her i bergen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen av senterkoppene ligger baki bagasejen og noen er på felgene... låsene på de er noe herpet så er vell forsøkt stjelt engang tenker eg.. felgene er kul men har litt merker her å der og trenger en vask :P.

Skal se nermere på bmw klubben etter jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har vell ikkje akkuratt vert verdens flinkeste å opptadere denne tråden men kan no si at eg har kommet såpass langt at den e sånn passe ferdig og nede på alle 4 hjul med revers, tett ekos, litt praktisk knesj som nye motorfester å litt sånnt =)

Skal si bilen ble digg å kjøre med ny kasse å tett eksos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...