BMVW Daniel Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Får lage meg en tråd no når eg har skaffet meg bimmer.. så litt rundt på masse annet av div tyske ting også inkludert bmw men når eg så 7serien tilsalgs sto det bmw logo i begge øynene mine og det va liten tvil om at eg skull ende opp med denne. Bilen er egentlig ganske grei den men lekker litt eksos, fjusker litt og trenger en ny girkasse, kassentrengselen ser ut til å ordne seg no takket være forumet setter ut noen bilder her av beistet også Er orginalt senkesett på den og 235 dekk forann og 255 dekk bak.. går som på skinner og drar ekstremt akseptabelt fra 120 og oppover, å si at den er billig i drift er vell litt løgn men til å være på 5 liter og 12 sylindre er det slettens ikkje gale.. den ligger på ca 0,7milen på en flat 80 sone og på 1-3 liter på bykjøring avhengig av bakker å berg... Kan også sies at den er "litt" lav til norske veier, satser på at det blir bra bil dette om ikkje så alt for lang tid . Den brukes nesten daglig sånn som den er nå så den er å se på veiene her i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 jævlig lekker bil du har der... skikkelig Nice... Fine felger.. men mangler ikke senter-koppen ( eller hva det nu heter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Sleng ut flere bilder fra flere vinkler da Nais vogn dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 nice bil åssen farve er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King_of Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Ja veldi fin bil,nå må du melde deg inn i bmw klubben avd Hordaland grei gjeng det. http://www.bmwccn.no/hordaland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 noen av senterkoppene ligger baki bagasejen og noen er på felgene... låsene på de er noe herpet så er vell forsøkt stjelt engang tenker eg.. felgene er kul men har litt merker her å der og trenger en vask . Skal se nermere på bmw klubben etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Kor i Bergen du bur då??? Må få sjå dette gliset ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2006 bor på landås legg til dgb_86@hotmail.com visst du bruker msn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Har vell ikkje akkuratt vert verdens flinkeste å opptadere denne tråden men kan no si at eg har kommet såpass langt at den e sånn passe ferdig og nede på alle 4 hjul med revers, tett ekos, litt praktisk knesj som nye motorfester å litt sånnt =) Skal si bilen ble digg å kjøre med ny kasse å tett eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Flyttet tråden din hit da det ikke ser ut som det er noe stort prosjekt du holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 23, 2006 Share Skrevet September 23, 2006 Pen bil Noen flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Hehe lite prosjekt `? noensinne byttet en 750 kasse før ? neida.. e ikkje akkuratt ombygging gårfint det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 fet bil as..snuste litt på denne for ett år tilbake før jeg kjøpte min iår..fet bil..husker denne lå høyt i pris...right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 0,7 liter pr mil på en flat 80 sone var overraskende lite for en såpass tung bil med stort motorvolum. Trodde det var verre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 0,7 liter pr mil på en flat 80 sone var overraskende lite for en såpass tung bil med stort motorvolum. Trodde det var verre jeg 735ien min bruker vel like mye..overraskende lavere forbruk enn forventet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå