Odlaen Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 knappene lyser + klokka viser. Men den lille skjermen er å forblir beksvart uansett hva jeg trykker på.. hva kan vere galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 enten lyset bak eller kontakten til selve skjermen.. pell det fra hverandre og sjekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 enten lyset bak eller kontakten til selve skjermen.. pell det fra hverandre og sjekk. ok. er det bare å dra den rett ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 vipp den ut forsiktig med skrujern, bare pass på at du ikke lager merker i konsollen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Er et hull under den når du tar hånden inn i det boksen under, bare og ta hånden i den og dra, så er den ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 fiksa for 2 mnd siden det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Oiida, så vist ikke på datoen jeg... Så da beklager jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 tenkte det ja. var pærene som var gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Okey, daså!! Kanskje det er pærene på min som er litt gåene også da!! Lyser litt dårlig likssom, litt uklart av og til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 jeg har den store computern på min e32..skal det være lys i alle knappene?er bare skjermen som lyser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 jeg har den store computern på min e32..skal det være lys i alle knappene?er bare skjermen som lyser... ja jeg tror at det skal vere lys i alle knappene. ta opp og sjekk pærene. er hvertfall lys i alle knappene på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 fremgangs måte for min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 fremgangs måte for min bil? vet ikke hvordan det er hos deg desverre. men skal vel ikke vere så veldig ulikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå