aavar Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 I fjor kjøpte jeg noen kasser til 6*9" som jeg hadde i hattehylla mi. Men for et halvt år siden så var det selvsagt noen jævler som brøyt seg inn og stjal de (anyways...) Jeg vurderer nå å bygge ny billig stereo i bilen min, så jeg lurer på å bygge noen kasser selv fordi jeg (fremdeles) ikke har lyst til å lage noe større hull i hattehylla mi. Er det noen som har noen mål på dette (som har bygget selv eller noe) til 6,5" eller 6*9" ? Eventuelt noen mål til en adapterplate (forhøyning for høyttalerene)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet September 4, 2006 Forfatter Share Skrevet September 4, 2006 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 ska våre mulig å få tak i adapter til 6x9er i bmw. https://bilstereo.secure.flexiweb.no/products/111593/ her er vertfall noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Om du er lat nok, så kjøper du kasser på mekonomen for rundt 600kr. 'Palel masse tid og pengel' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 4, 2006 Share Skrevet September 4, 2006 Små kasser til å legge i hatthyllen?? Sprekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 Vet du om de finnes til 6,5" ? Om du er lat nok, så kjøper du kasser på mekonomen for rundt 600kr. 'Palel masse tid og pengel' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 ska våre mulig å få tak i adapter til 6x9er i bmw.https://bilstereo.secure.flexiweb.no/products/111593/ her er vertfall noe. Joda, men litt av poenget er jo at jeg ikke har lyst til å sage mer i hattehylla mi. Og hullene som er der fra før er jo 2" eller noe Men takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå