maartn Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hva kan ha skjedd her? Regner med at dekker står skikkelig skjevt. Jeg skiftet bærearmsforing på denne siden for en kort stund siden.. og fått nye dekk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Hvilken bil er det snakk om da... Du har vel gjort en feil i forbindelse med forings skiftet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2006 Er nok den som står i signaturen min .. e36'en .. Rart om det skal være gjort noe feil i foringsskiftet da.. hva kan man gjøre feil der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Ikke presset foringen langt nok inn f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 camberjusterings-skruen kan være ute av posisjon eller feiljustert. det er også justering på spissing som er vanskeig å få riktig etter foringsbytte. derfor må du ta firehjulskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Sikkeleg *space* vinkel på hjulet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 okey Da tar jeg 4hjuls kontroll så fort som mulig! vil dette koste flesk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 1000-1100 med justering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 okey, ennå godt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Hadde også villa sjekka opp om bilen har hatt en skade på den siden en gang i tiden Får håpe ikke d da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 den var ikke slik når jeg kjøpte den, så neppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Først må du sette bilen på en flate som du vet er helt flat. Hvis du setter bilen i en dump på ene hjulet vil den heve seg på ene bakhjulet ettersom stabilisatorstaget foran er MYE stivere enn det bak. Hvis forhjulet på høyre side står på en forhøyning i asfalten der så vil den heve seg på høyre bakhjul i stedet for å synke sammen på det hjulet der forhøyningen står. Så sett den der der er helt flatt! F eks betongdekke. Bare for å utelukke at det er det som lurer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Jepp, har kontrollert det.. i garasjen.. der er dønn flatt skal på 4hjulskontroll i dag eller i morgen..etter jeg skiftet foring så er camber vinkelen fucked osv. må stilles inn. ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Var på 4hjuls kontroll nå, var kamber vinkelen som var feil. Så ble spissingen også justert riktig, så nå er bilen bedre å kjøre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Høres bra ut! Er ofte ikke mer som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå