JE Motorsport Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Vurderer å selge mine M3 E36 "vader" coupestoler i grå alcantara. Begge stolene har nye hendler og wirer for ryggfremfelling. Stolene er hele i sitteflaten og har man.regulering som fungerer alle rettninger. Er noen "kutt"-skader bak på stolryggene etter glass som har sprutet! Men er ellers i bra stand. Ps:har tilkobling for air-bag pass-side. Kan evnt. ta sorte(stoff eller skinn) M3 E36 vader stoler i bytte, eller kanskje også E36 coupe sportstoler i sort skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 har fått et tilbud på 7000 for et komplett m3 vader skinninteriør i sverige. prisanntydning på det du skal selge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Det er lov og komme med bud Men helst vil jeg bytte mot sorte M3 stoler eller sportstoler i sort skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Da kommer jeg med bud jeg. 2500kr siden det bare er di 2 stolene. Kanskje mindre enn du hadde tenkt deg, men det er nå et bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 jeg har sorte stoff seter hvis du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 jeg har sorte stoff seter hvis du er intr Tviler i og med at han har skinn bakseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 jeg har sorte stoff seter hvis du er intr Kan vurdere sort stoff hvis det er M3 stoler, men ikke ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Da kommer jeg med bud jeg. 2500kr siden det bare er di 2 stolene. Kanskje mindre enn du hadde tenkt deg, men det er nå et bud. Notert! Men det er nok for lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LodeRunner Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Har du bilde av skaden på baksiden av setet? Jeg er interessert i å komme med bud hvis det ser brukbart ut. LR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Har du bilde av skaden på baksiden av setet? Jeg er interessert i å komme med bud hvis det ser brukbart ut. LR Har bilde av det på PC´en hjemme, er på ferie nå og har den litt mer familievennlige bilen . Men tror jeg skal få lagt inn bilde i løpet av helga. PS:setene ble renset av bilshinningfirma i fjor høst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Jeg vet at bilder kan lyve endel, så jeg bare spør, er setene litt slitt på sidestøttene, eller er det bare uheldig kombinasjon av vinkel og blitz....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Jeg vet at bilder kan lyve endel, så jeg bare spør, er setene litt slitt på sidestøttene, eller er det bare uheldig kombinasjon av vinkel og blitz....? Nei de er helt minimalt slitt på sidestøttene,kommer av at "skinnet" legger seg i litt forskjellig retning.Hadde jeg strøket hånda nedover før bildet ble tatt hadde det sett helt strøkent ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Oki, var egentlig det jeg regnet med... Gir deg ett bud på 4 store jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Oki, var egentlig det jeg regnet med... Gir deg ett bud på 4 store jeg..... Notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå