JE Motorsport Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Med de rette kontaktene finner man komplett interiør til litt over den prisen, men ok Hvis du klarer det må du gjerne si ifra til meg Tviler da på tilstanden til det interiøret, veit om folk som har gitt opp til 15 000,- kr for M3 vader stoler i skinn. De har da vært med el.reg og selvfølgelig vært 110% strøkne og sett ut som nye. Som nye hoss BMW-forhandlere koster de foresten ca. 25 000 kr pr.stol litt avhengig av skinn/delskinn,varme,air-bagtilkobling osv. Prisen kan sikkert diskuteres frem og tilbake. Kan da si at å skifte wire+hendel for ryggfremfelling som er gjort på disse 2 stolene koster 2000,- kr pr stol + at stolene ble dyprenset i fjor høst. Så er uansett et tapsprosjekt for min del
JE Motorsport Skrevet August 2, 2006 Forfatter Skrevet August 2, 2006 Siste sjanse for kjøp står for døren Har kjøpt nye stoler selv , så bytte er ikke lenger aktuelt
JE Motorsport Skrevet August 3, 2006 Forfatter Skrevet August 3, 2006 Hva har du kjøpt da? M3 vader i sort skinn, så alt int. er likt. Er jo litt penere det
John H Skrevet August 3, 2006 Skrevet August 3, 2006 Ah, kan tenke meg at det ble pent ja.. Er nesten slik at eg har lyst å kjøpe de stolene dine nå også og bare ha de stående til lagring til neste bil
JE Motorsport Skrevet August 4, 2006 Forfatter Skrevet August 4, 2006 Er nesten slik at eg har lyst å kjøpe de stolene dine nå også og bare ha de stående til lagring til neste bil Ja, der kan du se en mann som ser fremover
JE Motorsport Skrevet August 4, 2006 Forfatter Skrevet August 4, 2006 Du har pm!!! Da setter vi SOLGT her
sammigun Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Det er vel en sak mellom kjøper og selger, er det ikke???
Dr_S Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Det er vel en sak mellom kjøper og selger, er det ikke??? Er det det? Jeg vet ikke. Hva er så hemmelig med det?
JE Motorsport Skrevet August 6, 2006 Forfatter Skrevet August 6, 2006 Det er vel en sak mellom kjøper og selger, er det ikke??? Er det det? Jeg vet ikke. Hva er så hemmelig med det? Ja, du får lure nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå