rolfi Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Dette høres litt rart ut, men har skrudd løs alt som er å skru løs nå, men enda så sitter den plata boltene skal stå i på. Har tatt av bremsebånda og kobla fra håndbrekkwiren og demontert alt. Er det noe spesielt triks for å få av dette og komme til hjullageret? På forhånd takk EDIT: Venstre bak
Simen Malerbakken Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Dette høres litt rart ut, men har skrudd løs alt som er å skru løs nå, men enda så sitter den plata boltene skal stå i på. Har tatt av bremsebånda og kobla fra håndbrekkwiren og demontert alt. Er det noe spesielt triks for å få av dette og komme til hjullageret?På forhånd takk EDIT: Venstre bak Dette er navet og det er prsset sammen, du må presse dette ut, altså må du demontere hele navet fra bærearmene og ta dette med ut på gulvet og spenne det i predda, press da ut senternavet og deretter hele algeret, montering er omvendt og da skal dette presses inn med et forhåndsbestemt trykk, hva det er på den bilen er jeg usikker på.
rolfi Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Skrevet Juli 19, 2006 Så jeg trenger spesialverktøy til dette altså?
Simen Malerbakken Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Så jeg trenger spesialverktøy til dette altså? Njai, enten håndholdt presse som du tar med ned til hjullageret eller demonterer hele dritten og tar det med til en verkstedspresse.
02 Touring Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Du har selvfølgelig tatt av låseblekk (1) og Mutter (2) ? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=40
BMVW Daniel Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Har foreløpig nesten ikkje skrudd på bmw men denne gjøre susen på boblen min iallefall: http://forum.vw2you.com/Public/Uploads/ ... drager.GIF iallefall ekstremt enkel og billig å lage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå