|Andreas| Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Dette må du få bilde av Deep Dish Dette vil jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Hmmm.... Ser ut til at jeg blir nødt til å dra ut på "biljakt" med kamera, mange her som vil se den... ! Lover at så snart jeg ser den igjen, så skal jeg rive opp tlf å ta ett bilde eller to av den og legge det ut her...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Spist pizza med sopp i det siste? Neida Jeg har heller ikke troen på at dette er en "orginal" E39, men heller at den er ombygd slik som andre har luftet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 7, 2006 Forfatter Share Skrevet August 7, 2006 Spist pizza med sopp i det siste? Neida Jeg har heller ikke troen på at dette er en "orginal" E39, men heller at den er ombygd slik som andre har luftet her. Mye bedre effekt å spise sopp uten pizza.!!! :whoa: Neida, det er godt mulig at det er en ombygd bil, har bare sett den "i fart", har ikke stått å studert den. Uansett så skal jeg prøve å få tatt bilde av den så dere får sett den selv..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Nå har du ikke noe valg, dra ut på biljakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Du bør føle presset her nå altså Du kan bare våge å komme med en unnskyldning om at du ikke finner den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Er vel ikke så vanskelig å finne fram til at dette ikke er en orignal E39 da de ikke ble levert med 2dørs Mest sannsynlig et annet karosseri som nevnt før med E39 "look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 8, 2006 Share Skrevet August 8, 2006 Tema har vært oppe før: Enten så er dette photoshop, ELLER, at det er en 4D som har 2D gjensveiset. Les mer om tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Tema har vært oppe før: Enten så er dette photoshop, ELLER, at det er en 4D som har 2D gjensveiset. Les mer om tråden her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14491 Der er den jo..!!! Den ser nesten helt lik den, samme farge er det også, men ikke helt samme frontleppe.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet August 22, 2006 Share Skrevet August 22, 2006 Mente å ha lest om at BMW lagde et eksemplar av E39 coupe til en av de store herrene der, er ganske sikker på det. Bimmer'n solgt Venter på en 05' 320CI med alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Mente å ha lest om at BMW lagde et eksemplar av E39 coupe til en av de store herrene der, er ganske sikker på det.Bimmer'n solgt Venter på en 05' 320CI med alt. Que?! Fortell mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Nå vil ikke jeg kalle den ombygde e39'en coupe selvom dørene er sveiset igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 en der jeg bor har e39 panser på sin e30 cabriole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 se nøye på listene over dørene på det bildet... de slutter midt i mellom fram- og bakdøra! Der er nok en liten luringh det der gitt... Ikke sånn den ser ut i virkeligheten i alle fall! Ser det på skjørta og... Midt på er det en liten kant! Mulig jeg tar feil, men første som slo meg var at det er to bil(d)er som er satt sammen... Uansett, så ser det jo overhodet ikke ut! Rett og slett blodharry front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet August 24, 2006 Share Skrevet August 24, 2006 ett eller annet minner meg om en E36 bak dørene på dette bildet mulig det er bare meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå