Gå til innhold

megabillig.com


Anbefalte innlegg

Har hørt en del om megabillig. Noen mener det bare er surr, at de lurer deg osv.

Dette har jeg liten tro på.

Har en kompis som kjøpt dynamo der for ikke så lenge siden. Alt fungerte smertefritt, kjempeflinke til å svare på mail osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ser jo litt cheesy ut da... Men det er jo ikke sikkert det bør ha noe å si på service og kvalitet. Når det gjelder fortolling er etter min mening tollvesenet i Norge den slappeste instutisjonen vi har. Det er nesten så man fint kan importere en bombe uten å betale moms og toll på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megabillig er kjempe bra mener jeg.

jeg bestilte det på mandag og fikk pakken levert på onsdag.

HUSK at dette blir bestilt fra usa. og ikke engang oslo bilsterio sender så fort som megabillig det tar deg 1-2 uker.

hvorfor betale 3000 kroner mer i en butikk når du kan få produktet før butikkene får dem og billigere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megabillig er kjempe bra mener jeg.

jeg bestilte det på mandag og fikk pakken levert på onsdag.

HUSK at dette blir bestilt fra usa. og ikke engang oslo bilsterio sender så fort som megabillig det tar deg 1-2 uker.

hvorfor betale 3000 kroner mer i en butikk når du kan få produktet før butikkene får dem og billigere ;)

Forstår at folk handler fra megabillig. Men det blir fort til at en biter seg selv i ræva. Folk som jobber med dette i norge tjener seg ikke rike på dette. For dem fleste er det mere en hobby. Det som vil skje om alle handler av megabillig er at man mister dem som har dette som en hobby og kan hjelpe deg når du trenger det. Om en forsterker du kjøper av oss går i stykker kan vi låne deg en mens du venter på rep. Vi som driver butikk ganske nærme svenske grensen merker jo at folk handler der og kommer til oss for at vi skal montere dette. Selv om vi har samme pakken til gunstigere pris. Tror det sitter i underbevistheten at det er billigere i sverige. Så jo mere folk handler fra andre land jo dyrere blir det når dem kommer for å kjøpe en sikringsholder dem hadde glemt å bestille med. Og lengre tid blir det for newbie'ene å vente når dem har koblet + og - feil. Og må vente på at forsterkeren blir sendt over ''vannpytten for å bli reparert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg bestilte en rf pakke av de nylig samt en kondensator, for første gang...

kan ikke si annet en at det gikk greitt, gikk ca 2 uker fra bestilling til motatte varer. og man kan spore pakkene hele veien.

det man må huske på er å regisrere de enn har kjøpt innen 1 mnd for at garanti osv skal være gjeldende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...