Nino Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 hjemmemekka? dårlige sveiser tyder på det.. jeg ville ikke solgt noe masseprodusert vare med slike sveiser iallefall.. andre synspunkter?
Pauls1 Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 hjemmemekka? dårlige sveiser tyder på det.. jeg ville ikke solgt noe masseprodusert vare med slike sveiser iallefall.. andre synspunkter? lol, dette er noe av det råeste du får tak i.. er et stabstag fra hartge
Pauls1 Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 og btw, så selges det sånne på gs. i affal til e36
Nygaard Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 har ett slikt på bilen jeg:P så jeg lurte bare på hvor d kom fra:D
Nino Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 hjemmemekka? dårlige sveiser tyder på det.. jeg ville ikke solgt noe masseprodusert vare med slike sveiser iallefall.. andre synspunkter? lol, dette er noe av det råeste du får tak i.. er et stabstag fra hartge men sjå på denna sveisen da!!!! ingen masseproduserte ting skal ha slike sveiser!!
Lien Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 hjemmemekka? dårlige sveiser tyder på det.. jeg ville ikke solgt noe masseprodusert vare med slike sveiser iallefall.. andre synspunkter? Dette er noe av det dummeste jeg har hørt! Dette er original Hartge vare!
Nino Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 hjemmemekka? dårlige sveiser tyder på det.. jeg ville ikke solgt noe masseprodusert vare med slike sveiser iallefall.. andre synspunkter? Dette er noe av det dummeste jeg har hørt! Dette er original Hartge vare! det er mye mulig. men, sier bare hva jeg personlig mener!! hvis du syns det er dumt, så er det noe du må leve med. så, hva mener dere? att slike stygge sveiser virkelig er pent? eks, jeg var på japsetreffet på vålerbana. der stod det en s14. helt nydelig bil. helt til vi begynte å titte litt på bilen. det var store stygge sveiser over alt. det trekker ned så utrolig mye. men, værda er full av delte meninger sier bare hva jeg mener. syns det er synd att en orginal og masseprodusert vare som dette har en så dårlig finish. men men.. hehe.. ingen vonde miner her
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Så ut som Hartge merket var sveiset på av en amatør....men godt mulig det er et Hartge stag ja
Mr_Sunde Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Det merket så jo ut som det var sveiset med MIG syns jeg.
Nino Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 joda. det er jeg enig i jeg også pjuker'n. hehe.. du skal se mine sveiser du.. uff.. men, saken er det. er dette virkelig ett Hartge stabstag? som blir levert med en slik sveis
R.E.H Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 sikkert et hartge stag som har fått juling å trengt å b li fixet litt på?hmm.. men uanz om d var sveiset hjemme i garasjen så lar man d ikkje være slik me den værste finishen man får tak i:Phehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå