Kai-P. Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Selger 4 stk. felger i grei bruksstand (ikke strøkne,men helt greie) med Kingstar-dekk som har 5-6 mm mønster igjen. Dimensjonen på dekkene er 205/65-15 og innpresset på felgene er ET20. Felgene er like som dem på bildet. Kai-Peter
Kai-P. Skrevet September 25, 2006 Forfatter Skrevet September 25, 2006 Noen? Prisen er bare slengt ut i lufta, er prutbart!
Kai-P. Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Med tanke på at hjulene har stått på bilen siden den var ny (gjelder selvfølgelig ikke dekkene) så er det jo naturlig at de ikke er strøkne. Noen riper er det her og der, men null risting under kjøring. Hvis jeg ikke får solgt dem så tar jeg av dekkene og setter vintergummi på dem. Som sagt, prisen er sterkt villedende.. Kom med bud, er slett ikke hårsår.
Kai-P. Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Er greit det, hvor holder du til?
bowler300 Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Holder til på Harestua, litt nord for Oslo. Må vel bare kjøre meg en tur da. ER det mulig å hente dem på dagtid?
Kai-P. Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Det er fullt mulig, har dem på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå