Bmw T. Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Selger en flett ny t70 for høyeste bud over 4500...dette er en rå turbo og denne prisen skal man lete lenge etter...skal bort pga feilkjøp...ring el. send sms på 40604121
Superbeetle Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Kina kopi T70?Ebay... Sånn med limt hus? de har jeg hørt skal lade bra over 2bar...
propan Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Kina kopi T70?Ebay... Sånn med limt hus? de har jeg hørt skal lade bra over 2bar... Bare Autocrome eller XS power som selger de,dette er sikkert ikke en av de. Og det skal også sies at sikkert mesteparten av "kina" snurrene er bra. Selv om det er billig er det ikke dermed sagt at det er noe drit. Ingen andre enn kina og "omegn" kan lage en turbo,sende den på andre siden av jordkloden og så "bare" ta 5000 for den her... De selger ekte Turbonetics på Ebay også liksom.. For 1/3 prisen av hva KRB f.eks tar for identisk snurre... Men dette er en salgstråd og beklager MEGET Off Topic.
Bmw T. Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 det er en xs power ja...skulle ha samme merke men i t61 liksom å endt opp med dette....selges for akkurat det jeg ga..skal kunne lade godt over 2 bar ja...i utgangspunktet limt ja men denne er skrudd også
Bmw T. Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Skrevet Juli 24, 2006 skal få lagt inn bilde i kveld el. i morgen....haster skal vekk
BR Racing Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 ligger bilde på en av mine salgstråder, med spec,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå