oddis Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Finner sjelden spesifike smådeler på ebay. Ebay er for det meste universaldeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Tipper man finner sånne sorte lykter på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Heisann! Tenkte å legge inn en liten beklagelse til alle dere som ikke fikk svar på telefonen hos Koed på fredag, og dere som ikke får alt dere har bestilt den førstkommende uka. Det er vel unødvendig å fortelle noen at det har vært litt kaotisk der nede den siste tida. Det har vel de fleste fått med seg Pga. ferie, sykdom og diverse andre uheldige omstendigheter gikk det litt over styr for oss siste uka før ferien. Vi stod på alt vi maktet igår, og fikk pakket ned og sendt avgårde alt vi rakk, så må desverre resten bare vente til over ferien. Det er folk tilbake på jobb på Koed f.o.m 31.Juli. Selv blir jeg i Norge ei uke til, men er på plass igjen 7. August. Forsendelser til Norge går uansett som planlagt igjen fra uke 31=) Må uansett beklage så mye til alle dere som har fått prosjektene dere utsatt pga. våre "problemer". ///Mvh Geir Ove Lilleeng www.koed.dk geir(at)koed.dk Tel: 0045-86392900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 DETTE er hva man kaller service og kundebehandling Geir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 DETTE er hva man kaller service og kundebehandling Geir. Vell,vell... med så mye tull skulle nå en beklagelse være på sin plass!!? Ble jævli skuffet når jeg ringte TNT på tirsdag og etterlyste pakken Geir sa på telefon at han personlig skulle sende avgårde før han gikk hjem forgje fredag! Men tror du det var sendt noe til meg den fredagen???? selfølgeli ikke!!! Greit.. baklyktene kommer ikke før de kommer men når jeg sender bestillingen 6 uker før ferien min slik at jeg skal være helt sikker på at de klarer å skaffe meg delene i tide, så er er det lov å bli skuffet når de ikke kommer!! Og ikke nok med det,pengene er trekkt fra kontoen min for over en uke siden... de skal jo ikke trekke pengene før varene er forlatt koed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 er plaget med det samme som deg Øystein E30 M3.. pengene forsvinner fra konto men ingen varer kommer. ble lovet varene før 10juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ja dette er for dårlig av Koed... Bør få unnagjort de bestillingene de har før de tar på seg for mye! Fristet å gi f.. i hele bestillingen men jeg har jo penger tilgode som er betalt norsk moms på og alt så jeg må få brukt opp det! Men det blir lenge til jeg godtar en så elendig kundebehandlig igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Heisann Øystein! Jeg pakket varene dine på fredag, og de ble fakturert samme dag, dvs. trukket fra konto.. Desverre fikk ikke TNT med seg alle pakkene på fredag (De er hos oss mellom 13 og 14 på dagen) Og vi pakket hele dagen. Så noe ble desverre stående igjen til Mandag. Jeg har vært i Norge siden lørdag, så har ikke mulighet til å spore eller sjekke noe, men TNT SKAL iallfall ha hentet alle pakkene, SENEST mandag.. Kan ikke annet enn å beklage nok en gang! Og til Pauls1, ikke helt sikker på om du er rett Paulsen, men pakket og fakturerte 2 eller 3 forsendelser til en og samme Paulsen på fredag også. Ydmyk hilsen fra en Koed-medarbeider på ferie i gamlelandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 mandag som var eller mandag som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Mandag som var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 vell vell da får jeg kanskje pakken i morgen da det hadde vært supert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 La oss håpe det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 Så lenge varte de forhåpningene.. Ringte TNT,fortsatt ingen pakke sendt til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 28, 2006 Share Skrevet Juli 28, 2006 Så lenge varte de forhåpningene.. Ringte TNT,fortsatt ingen pakke sendt til meg.. Hvis du leser litt lenger opp så står det at TNT er der mellom 13 og 14, så det er ikke umulig at pakken ikke blir hentet før etter lunsj og at den ikke er sporbar i systemet før engang utpå kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2006 Så lenge varte de forhåpningene.. Ringte TNT,fortsatt ingen pakke sendt til meg.. Hvis du leser litt lenger opp så står det at TNT er der mellom 13 og 14, så det er ikke umulig at pakken ikke blir hentet før etter lunsj og at den ikke er sporbar i systemet før engang utpå kvelden. Pakken skulle vært hentet på MANDAG står det,idag er det fredag,burde vell vert registrert ettervert da!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå