Kjetil Sømme Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Pakken skulle vært hentet på MANDAG står det,idag er det fredag,burde vell vert registrert ettervert da!?! Mandag som var ja, da blir det litt annerledes selvsagt. My bad. Men er det ikke noen dansker der nede som kan sjekke opp om pakken fortsatt er på lageret og venter på utshipping eller om de har en hentekvittering fra TNT?
bmwmsport Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Det er desverre ingen på plass der igjen før mandag førstkommende.. Men, har du fått pakkenummer Øystein?? Har dårlig erfaring med å ringe TNT å spore pakke utfra navn.. Skal se hva jeg finner ut selv i dag, men har ikke tilgang til noe datasystem på jobben hjemmefra... Uansett BURDE pakken være framme snart også, så her skjønner jeg ærlig talt ikke hva som har skjedd...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Forstod det slik at det ikke var en eneste sjel der nede! Jævli kjipt.. men det skader jo ikke å prøve å ringe.. Sjønner ikke mye av hva de sier da men
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Se der ja,der er Geir oppe også Blir ikke mye ferie på deg!! Må bare beklage at dette går ut over deg,er jo Daniel som har rotet det til! Ja pakken burde vert her vist den var sendt tidlig denne uken! Edit: Nei jeg har ikke fått noe pakkenr.
bmwmsport Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Hehe, ferie og ferie.. Har brukt hele uka på å krangle med toll og bilitilsyn ang. registrering av en bil! Lenge leve det norske byråkrati!! MEN, er ikke sikker på hvem som har rotet i denne saken her.. Iallfall ikke siste uka, for ringte til TNT nå, og de hadde registrert kun 1 (EN!!) pakke fra oss 21 og 24. Juli.. Og de hentet da virkelig to pakker på fredag, og det var sikkert 15 pakker som stod klare på mandag! Men, jeg får ikke tak i noen der nede nå, så da er det desverre ikke mye mer jeg får gjort før Daniel er tilbake på mandagen... Pakka di burde ikke være så lett å rote bort heller, den ble ganske stor, og med en nokså unik fasong......
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Skrevet Juli 28, 2006 Ok! takker for at du bruker tid og energi på å finne ut av ting i ferien din Kommer nok til å bli bedre service fremover nå Mvh Øystein Sjo.
Pauls1 Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Og til Pauls1, ikke helt sikker på om du er rett Paulsen, men pakket og fakturerte 2 eller 3 forsendelser til en og samme Paulsen på fredag også.Ydmyk hilsen fra en Koed-medarbeider på ferie i gamlelandet... joda, var nok rett paulsen.. da var det omsider kommet pakke til meg også.. men speilene som jeg ble lovet å få før 10juli kom heller ikke med denne pakken hørt om flere som har ventet på de speila i en evighet.. såeh, er det mulig å få et klart svar på når dere får inn flere av disse speila, og når dere greier og sende de til meg?? må vel også nevne at det manglet en stk cup-spoiler(?) i pakken.. mvh 1 stk frustrert pauls1
Øystein E30 M3 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Vell din pakke kom vertfall den Min er sporløst forsvunne,ingen som vet hvor den er!! Forgje gang havnet en pakken hos en i telemark,kanskje de sitter en heldiggris en eller annen plass som har fått deler til en del tusen helt gratis!! Men de jobber så godt de kan der nede med å finne ut hvor den er blitt av så jeg for bare smørre meg med tolmod Har gått over fra å vær frustrert til å gi litt f.. Ferien/sommeren min er over så jeg kan like godt vente til vinterlagringen,da har jeg all verdens med tid til litt oppgraderinger
Pauls1 Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Vell din pakke kom vertfall den Min er sporløst forsvunne,ingen som vet hvor den er!! Forgje gang havnet en pakken hos en i telemark,kanskje de sitter en heldiggris en eller annen plass som har fått deler til en del tusen helt gratis!! Men de jobber så godt de kan der nede med å finne ut hvor den er blitt av så jeg for bare smørre meg med tolmod Har gått over fra å vær frustrert til å gi litt f.. Ferien/sommeren min er over så jeg kan like godt vente til vinterlagringen,da har jeg all verdens med tid til litt oppgraderinger den har havnet hos meg!!!! helvette satan fittefan!!!!
Pauls1 Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 ps. banninga var ikke ment mot deg øystein. fikk pakken for 5 min siden
Øystein E30 M3 Skrevet August 1, 2006 Forfatter Skrevet August 1, 2006 Se der ja Fatter ikke hvordan det går an 2. gang det skjer med meg.. Men jeg har sendt deg en pm jeg så får vi ta det på tlf.. Takker for at du gav besked!!
bmwmsport Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Hei igjen! Hmmm.. Greit nok at det gikk litt raskt i svingene paa lageret sist fredag, men dette skal jo ikke forekomme Saavidt jeg har skjoent saa er Daniel igang med aa rydde opp, saa faar vi bare satse alt paa aa faa ting paa skinner igjen naar jeg er tilbake paa jobb neste uke. Beklager rotet nok en gang!!! Naar Daniel slutter kommer det en ny for aa ta over umiddelbart, saa da skal vi ikke kunne skylde paa underbemanning igjen med det forste iallfall Ha en flott dag! Hilsen fra Earls Court, London.
antiloop Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Pakken min kom frem i går! Ser ut som TNT er noe trege med å levere ut pakker akkurat nå! Pakken hadde vært i Norge i en uke før den kom til meg! Sideblinklysene manglet i pakken min, tross i at de sto på pakkseddelen. Sendte en mail til deg i går Geir Ove angående dette..
bmwmsport Skrevet August 2, 2006 Skrevet August 2, 2006 Hmm.. det var da merkelig. Skal sjekke dette naar jeg er tilbake. Har inntrykk av at TNT ogsaa sliter litt med underbemanning i ferien ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå