Pedi Skrevet August 9, 2006 Skrevet August 9, 2006 Han har jo en 323i, og M20 b23-motoren har jo ikke de følerene...
Teciero Skrevet August 7, 2007 Forfatter Skrevet August 7, 2007 Den siste tiden har jeg igjen begynt på bilen, etter en periode med absolutt ingen motivasjon, etter at bestekompisen min kjørte seg ihjel +++. PLukket motoren ut av bilen idag, og da fandt jeg noe merkelig som jeg ikke kan forklare selv... HAr plagdes med at den ikke får noe vakuum, så den blokkerer bensin, iu.o.m, det ikke er noe vakkum, som åpner membran inne i bensintrykksregulatoren, så begynte å feilsøke idag. DEt første jeg fandt, som jeg ikke hadde merket var at det var SVÆRT MYE bensin i oljen, så den var tynn som f... Noen som kan forklare hvorfor dette har skjedd, og om dette er med å foråsaker lite vakuum i innsugsmanifoilen? Skal også dele blokka/topp, for å sjekke pakninger osv.
Bare_egil Skrevet August 7, 2007 Skrevet August 7, 2007 jeg hadde ett problem tidligere med at jeg ikke fikk start på bilen min, etter mye feilsøking osv fant jeg en kontakt under fulerailen, en rund kontakt. Denne satt dårlig festet på det festet den skulle sitte i..Tok denne fra hverandre og stripset den fast i stedet for å feste den der den egentlig skulle være, fikk start med en gang... trodde lenge at det var bensinpumpa osv...skal se om jeg finner ett bilde av den kontakten som jeg kan legge inn i morgen, hvis du ikke allerede har funnet ut av det...
panasync Skrevet August 8, 2007 Skrevet August 8, 2007 DEt første jeg fandt, som jeg ikke hadde merket var at det var SVÆRT MYE bensin i oljen, så den var tynn som f... Noen som kan forklare hvorfor dette har skjedd, og om dette er med å foråsaker lite vakuum i innsugsmanifoilen? Skal også dele blokka/topp, for å sjekke pakninger osv. Det er nok pga av at du har prøvdt å starte leeeeenge, uten at den har antent bensinen. Da vil det som regel renne noe forbi stemplene og ned i motorblokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå