BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Når jeg trykker på Check på kjørecomputern, så kommer det opp masse oransje ruter (Som er fyllt) også står det + og - tror jeg i enden. Eller et par streker. husker ikke helt. Hvorfor virker ikke den check kontrollen da? Det er jo en 98 modell. Ny i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Har ikke blitt installert Check system på bilen din. Får det samme på min computer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Er det mye jobb å få installert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Det er vel bare en displaytest som luser opp alle punktene i displayet. Hadde du derimot hatt en feil på bilen et sted ville du fått fram evt lagrede feilmeldinger når du trykker på knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Enig med siste taler her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Har selv lurt litt på dette. Får også opp akkurat samme tegn etc, og det spiller ingen rolle om jeg tar ut en lyspære e.l. Vet at selve kjørecomp-enheten er byttet til meg, så kan det ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå