cc300 Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Observerte for første gang en Jägermeister M3 i dag på Lørenskog/Skedsmo. Orange er kanskje den siste fargen jeg har på ønskelisten min, men denne M3'en så lekker ut. NE registrert. Noen her inne som kjørte den? I så fall, legg ut litt bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Sikkert denna, skulle gjerne visst mer om den jeg og, den var på ccn treffet på Rudskogen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Den har jeg sett ofte i helgene her også. Utrolig tøff bil! Tror den holder hus i Jessheim traktene, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 De M3 karoseriene er tøffe nesten uansett hva du gjør med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Den der var fet! De svarte felgene var liksom prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 ":1taf197k]Den der var fet! De svarte felgene var liksom prikken over i'en. Ja må si meg enig! Noen andre svarte felger som er pene er ATS Classic, men de er vel kanskje mer til VW men utrolig pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Denne bilen har jeg aldri sett før i Norge Noen som har info om motor/understells specs? Å hatt en Jagermeister replica står på top 5 ennå. Bak Warsteiner replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Denne så jeg på Rudskogen tidligere i år. Tror det var på ett NSK treff. Hørtes ut som en orginal S14, men ikke noe jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Tror nok neppe den holder til i jessheimtraktene.. Nydelig bil jah ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jævlig skummelt det bildet med burnouten. Sitter jo ingen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Tror ikke den var på BMWCCN rudskogen treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jævlig skummelt det bildet med burnouten. Sitter jo ingen der.. Haha! Bra observert. Håer det satt noen der når bildet ble tatt, bare at bildet er fikset på eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Så den på bmwccn treffet. Feit e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jævlig skummelt det bildet med burnouten. Sitter jo ingen der.. Fjernstyrt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 De replica bilene der er rå men Warsteiner er fortsatt hakket råere...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå