Riefarn Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Okey, da kommer noen dagbilder her (tatt med mobil). Bilen er ikke helt 100% enda... har igjen å sette på en sidelist, justere panser og bakfanger, vaske og polere den Har finni ut at jeg egentlig ikke vil ha på igjen lyktelistene, men er så masse sika igjen på lyktene etter de forrige listene, så får se... Dørhåndtakene blir lakkert på fredag, da kommer også dekslene rundt på.. kompressoren ble tatt ut, men blir satt i igjen når bilen triller ut av garasjen til våren, grunnet manglende kunnskap om MF2spruten... intercooleren får sitte så lenge... *får i ulveklær* Synes taket ble bra svart altså Ferdig før 19.00
Lien Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Gratulerer med bilen på veien igjen. Jeg er også interessert i å vite om den går noe bra med kompressoren på.
Riefarn Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Takk Det får jeg ikke svar på før til våren.. startet den når kompressoren satt på, og lyden er ihvertfall ikke å klage på...
pocket Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Se der ja. Godt å se at det er liv i bilen igjen Liker utseende på bilen din veldig godt
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Må du bruke ekstra sprut da? Den har iallefall stått opp fra de døde
Riefarn Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Ja trenger mer bensin går ikke helt som den skal uten det... ja var på god vei til grava en stund gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå