Dirty Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Bilen lekker olje .. men fra hvor? er det none plasser det er vanlig at m40 motorer lekker olje fra? det ser ut som høyeste punktet der olja kommer fra er fra olje filteret, men trir ikke det er det!. iallefall kan jeg se det drøpper litt sånn smått under bilen! har tenkt på å steame bilen, og la den svive å se henne olja kommer fra! noen med noen tips her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 da ser det ut til at olja kommer fra den boksen der oljefilteret sitter! ser også utsom at oljefilter boksen/ støpegodset er delt i 2. slil at jeg bare trenger å bytte den ene delen? den er iallefall sprekt! så vis noen har en liggende så kjøper jeg ! blir så dyrt å må følle olje 2-3 ganger i uken :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Har du prøvd og trekke til skruen som holder filterhuset på plass?Kanskje du har en gammel pakning der også.Er selve filterhuset sprukket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 ja selve filterhuset er sprukket :/ mitt på den ene delen av filterhuset er det en sprekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Nå vet jeg ikke hvilken årsmodell du har men på GS koster et filterhus ca 1300kr på en 318i...Kanskje får du det billigere hos BMW med bmwccn rabatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 helsikke for en pris da prøver jeg helder å skaffe ett brukt ett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå