Joe Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Tenkte eg skulle skaffe meg en sportsbakpotte til bemmeren som har en M43 motor. Eg er ute etter en bakpotte som gir bedre lyd enn den pinglete corolla lyden som originalen gir. Men lyden bør aller helst ikke være for voldsom sånn hele nabolaget hører meg. Den skal være stille , men dyp og kraftig. Hvilke bakpotter anbefaler dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Den skal være stille , men dyp og kraftig. Prøv Supersprint! Har også hørt Scoprion skal være bra Kommer vel flere meninger om dette uansett tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Simons lager vel også ganske greie sportspotter.. En kompis av meg hadde det på sin calibra, lyden i den var behagelig grom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveb Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 sebring har også bra potter.. gir fin lyd.. hadde det selv en stund før jeg kjøpte supersprint.. men må si at supersprint er den beste.. d synes ihvertfall jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Jeg har selv sebring effekt potte (kjøpt på GS). Må si meg meget fornøyd med den. På rolig kjøring er det en veldig behageli lyd. Kan fort bli litt krevende med for mye støy hvis man skal ut på langtur. Men jeg synes lyden er veldig bra når jeg drar den litt ut på gira. Jeg har også KD luftfilter som er med på å piffe opp den ellers så tamme 318 lyden heheh Så det er til å anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå