Gå til innhold

E30 karosseri ++ kroner 1500 komplett


Tam
 Share

Anbefalte innlegg

Komplett E30 4 dørs 1986 modell karosseri med sportsinteriør + div senkefjærer+orig fjærer + sportsinteriør selges kr 1500. 4 x strøkne dører med sentrallås og farget flass. Strøkent panser og bagasjelokk,tak med soltak. Rust i kanaler og litt i hjulbuer bak. 2 stk 2 liters motorer i deler følger med. 1 bra girkasse. Hjerne og ledningsnett til 320I. Ventillerte skiver. ++++ Skal bare ha bilen bort pga plassmangel. Bilen står på nesten nye piggdekk (felgene er skakke og kan ikke brukes) Momo girspak

Står 5 min unna Tusenfryd i Oppegård. Strøken bensintank (bare tanken koser 1000 på hogger) Alle vinduer er hele og fine. Farget glass.Skinnratt. El speil+++

Bilen mangler motor+gir. Tysk bil kun momset inn. Rallycross prosjekt?

ring 90042810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

registerreimen hoppet over noen tenner på den ene motoren slik at noen ventiler ble skadet. Topp overhalt for 30 000 km siden.Vannpumpe er ny. Den andre motoren mangler noen ventiler men skal være ok. Har gått 150 000 Tror det er mulig å sette dem sammen til en fungerende motor. Bunnpanne mangler pga et lite møte med en stein ...Orket ikke skru så mye så jeg satte bare i en ny motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på ferie om en uke. Når jeg kommer tilbake ca 15 august skal bilen bort enten den selges for 1500 eller leveres på hogger.

er det komplett understell på denne? i så fall 320? 325? eller hva?

Har satt på 320 fjærbein foran og 318 bærearmer bak for å kunne flytte på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...