Langemann Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 skulle fylle vindusspylervæske på vår kjære BMW rett før avreise her akkurat nå. Vaier er røket. Tips på hvordan jeg får det opp uten å bruke åpner inne i bilen? Bil: E39 97 mod
kabeldeigen Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Hvor røk den hen???? Hvis du ser vaieren, kan du bruke en tang, å røske til. Da skal den åpne
aloebiz.net Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Den er kjip!! er det vanlig at dette skjer på E39? Lurer på det da jeg har helt lik bil!!
Dr_S Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Wire røk også til min E36. Selvfølgelig midt på vinteren så fikk ikke fylt spylervæske etc. Kjørte rundt med en sprayflaske med vindusrens inntil jeg fikk time hos verksted for ny wire.
unleashed Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 tar opp denne tråden istedet for og lage en ny jeg. vaieren røk nettopp på min e36 og, og jeg ser ikke vaieren inne i coupeen.. hvordan skal jeg da få opp panseret? jeg har foresten ene nyra borte om det hjelper?
bjalle Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Den er kjip!!er det vanlig at dette skjer på E39? Lurer på det da jeg har helt lik bil!! Nei det er ikke vanlig på e39.Går greit å få opp hvis du ofrer nyrene.Vaieren er såpass slapp at den skal ligge under trekket ved fothviler hvis den ryker ved håndtaket.
unleashed Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 men hva skal jeg gjøre når jeg har spent ut nyra, om jeg drar i vaieren som går tvers over. løsner jeg ikke bare på ene siden da`?
Dr_S Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Det er ikke så mange som vil fortelle hvordan man åpner panseret på denne måten pga uærlige folk. Men man MÅ inn via nyrene og dra i wiren. Mitt tips er å dra til et verksted og få det gjort der
unleashed Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 kan noen evt. da ta det pm? jeg skulle gjerne ha vært ned i motorrommet og fylt olje.. oljetrykkslampa lyser.- - > ((!))
ragge Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 fått fiksa dette? Du kan plukke ut grillen, og stikke ett skruvjern inn mellom i panserlåsen. Du kan også greie dette uten å plukke ut grillen, men da burde du ha brukbart lys:D Har så å si akkurat gjort dette med min egen (e30). fant ut etterpå at jeg ikke trengte å plukke ut grill som sagt. lykke til, å god feire:D
///Mysild Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 unleashed! har sendt deg en pm kan også ta av fangeren btw!
CEJ Skrevet November 27, 2007 Skrevet November 27, 2007 wiren min røyk 2uker etter at jeg kjøpte bilen.. røyk helt inne ved nappe-knappen. brukte tang til å dra den ut med, wiren er delt i 3, så du kjøper kun den delen som røyk, i mitt tilfelle var det den første delen..
hakonbj Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Til CEJ. Vet du delenummeret. har skjedd det samme på min e39, var det vanskelig å bytte. Er det verkstedmat eller er det mulig å gjøre det selv, min har også røket helt fremme ved pedalene.
bjalle Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 Ny vaier koster rundt 200 kr,går greit å bytte selv,demonter venstre klimafilterboks og fothviler inkludert håndtaket til vaier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå