Christopher Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Hva koster det å få dekk godkjent fra orginal? Har e36 med 17" 225\45. Snart eu-kontroll så dette er vel lurt før denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 Jeg hadde min på Eu med 215/45/17 uten noen form for bemerkninger! Eneste de sjekket var mønsterdybden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 E36 ble levert med 225/45-17 foran (bredere bak) i M3 utgaven, så det skal gå bra. En BMW forhandler kan sikkert ordne dokumentasjon på det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 du trenger ikke å få felgene/dekkene i vognkortet... så lenge d er lovlig så.. var å hørte med BT og han fyrn sa der at jeg trengte ikke å få d i vognkortet..men jeg kjører med en dokumentasjon som sier at di dekkene og felgene er lovlige på min bil.. å den dimensjonen der er lovlig på e36.. en kompis har en e36 med 225-45.18.. han fyrn på BT sa d samme til han som til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 Så jeg trenger ikke gjøre noe? Verkstedet finner ut av dette selv regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Så jeg trenger ikke gjøre noe? Verkstedet finner ut av dette selv regner jeg med har ikkje e36 18" originalt? en kompis har e36 og sier at di felgene han har er originalt...hmmm men hvis du har like dekk på alle fire går d der bære flott trur æ... si nu ifra korsn d gikk da..=) hvis ikkje BT hær i nord er helt borte så går d der bære flott:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 E36 er ikke levert med 18" som original Størrelse på felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 du trenger ikke å få felgene/dekkene i vognkortet... så lenge d er lovlig så.. var å hørte med BT og han fyrn sa der at jeg trengte ikke å få d i vognkortet..men jeg kjører med en dokumentasjon som sier at di dekkene og felgene er lovlige på min bil.. å den dimensjonen der er lovlig på e36.. en kompis har en e36 med 225-45.18.. han fyrn på BT sa d samme til han som til meg... Det lokale BT sa også her at mine 235/40-18 skal gå greit på bilen min når jeg oppgav hva som var oppgitt som dimensjon fra fabrikk i vognkortet. Var da ingen vits (sa han) å legge den nye dimmen inn i vognkortet. Rulleomkretsen samt ET (35 på disse) var innenfor reglene, så skulle gå helt greit det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 jess.. bare at d ikke tar borti noen plasser eller stikker utfor karroseriet så går dette bra!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå