Gå til innhold

Godkjenning breiere dekk?

Christopher
 Share

Anbefalte innlegg

du trenger ikke å få felgene/dekkene i vognkortet... så lenge d er lovlig så.. var å hørte med BT og han fyrn sa der at jeg trengte ikke å få d i vognkortet..men jeg kjører med en dokumentasjon som sier at di dekkene og felgene er lovlige på min bil.. å den dimensjonen der er lovlig på e36.. en kompis har en e36 med 225-45.18.. han fyrn på BT sa d samme til han som til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg trenger ikke gjøre noe? Verkstedet finner ut av dette selv regner jeg med :)

har ikkje e36 18" originalt? en kompis har e36 og sier at di felgene han har er originalt...hmmm men hvis du har like dekk på alle fire går d der bære flott trur æ... si nu ifra korsn d gikk da..=) hvis ikkje BT hær i nord er helt borte så går d der bære flott:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke å få felgene/dekkene i vognkortet... så lenge d er lovlig så.. var å hørte med BT og han fyrn sa der at jeg trengte ikke å få d i vognkortet..men jeg kjører med en dokumentasjon som sier at di dekkene og felgene er lovlige på min bil.. å den dimensjonen der er lovlig på e36.. en kompis har en e36 med 225-45.18.. han fyrn på BT sa d samme til han som til meg...

Det lokale BT sa også her at mine 235/40-18 skal gå greit på bilen min når jeg oppgav hva som var oppgitt som dimensjon fra fabrikk i vognkortet.

Var da ingen vits (sa han) å legge den nye dimmen inn i vognkortet. Rulleomkretsen samt ET (35 på disse) var innenfor reglene, så skulle gå helt greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...