Stian Børresen Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 Som topicen sier så har jeg i tankene å muligens trimme en is motor littegrann. Hva burde jeg kjøpe, hvilke deler har du eller vet du fungerer bra? Det jeg hadde i tankene sånn ved første stund var: -Plane topp -montere trimkammer -eksos -få bilen chippet på rullende vei håper på å havne på rundt 160hk+ Vil dette være en reell effekt-henting med det som er nevnt over? Er ikke ute etter hva dette vil koste da jeg har folk som planer/porter osv til en meget rimelig penge + at jeg får tak andre kurrante deler. PS! skal ikke ha noe turbo på denne motoren, til turbo har jeg 2x m20b25 motorer som skal brukes.
Dirty Skrevet Juli 23, 2006 Skrevet Juli 23, 2006 det er vel egentlig veldig lite HK å henta fra 4eren med kamaksling osv! ? eller er jeg helt på jordet? iallefall det jeg fikk slengt i trynet når jeg kjøpte meg kvass kam! og kan ikke si jeg merket så veldig mye forskjell hehe,,
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Det sies at motorstyringen til M42 skal være dårlig justert slik at maksimal kraft ikke blir tatt ut av motor. Har sett dynotester fra m42 orginal og med trimchip. Der ytelsen økte med hele 16 hk peak. Kan da pressisere at det gjaldt den 136hk utgaven som sto på E30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå