viper Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 har en haug med deler til en e30 318i m40 89 mod 2 dørs som skal bort! vennligst gi bud:) har flere deler en dette så bare spør viss det er noe du trenger som du ikke ser her:) alle deler sendes som oppkrav og kjøper betaler porto:) har også komplett rute sett, interiør, dører... osv:) "> div slanger slange venstre fram skjerm, rust nederst venstre fram skjerm også rust nederst panser-hengsler panser, noe ripete rundt luft-inntaket svarte nyrer original komplett lykt luftmengde-måler manifold manifold termostat-hus grill høyre side fordeler oljefilter hus brakett til dynamo dynamo coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_325_ix Skrevet Juli 24, 2006 Share Skrevet Juli 24, 2006 Hvor mye vill du ha for komplett baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 100kr for nyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 150 for nyrer og 200 for lykt(med pærer:P) her bare den det er bilde av(høyre?!?!?!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 jeg orker ikke bruke så mye penger, da jeg tenkte å kjøpe bare for å se hvordan det blir seende ut Du får sende meg en PM om du selger de for 100kr, og jeg kjøper de selvfølgelig ikke via oppkrav. Jeg forskuddsbetaler så får du sende de i en konvolutt. Funker ikke det så er det ikke interresant uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Pris på panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 startmotor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg tar nyrene for 150. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 (bump) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whalebiter Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Selger du bare det som er avbildet eller har du hel bil? I tilfelle, hvor mye for coupevifte og brytere til tåke/kurvelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidseli Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Pris for panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 3, 2006 Forfatter Share Skrevet August 3, 2006 whalebiter: her hel bil så har masse andre deler også! har 2 stk vifter men trur det er ulyd i dem desverre:( så ingenting å bruke egentlig! kan sjekke i morra om jeg fortsatt har bryter til tåkelysene:) Bidseli: siden panseret er litt ripete rundt luft inntaket selger jeg det for 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet August 3, 2006 Share Skrevet August 3, 2006 Solgt baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 hvilken farge er det på innsia av døra de? er på utkikk etter svart dør "trekk" iallefall innsiden av døra skriv gjerne pm hvis du har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 4, 2006 Share Skrevet August 4, 2006 heisann, har du den plastikk-tingen som holder fast gasswire`n fremme ved motoren? min knakk og falt av, så jeg har ikke bilde av den... men det er den som holder gasswireren fast på gass tingen på motoren.. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå