Søreng Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 ai, litt langt fra stavanger da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 kan jo møte deg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 nja, litt skeptisk til at den er kjørt litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Den har gått et stykke ja...men om en bil er bra eller ikke kommer ann på bruk og vedlikehold...og jeg har både eid og kjørt flere BMW`er som har gått mindre, og noen av de kjentes mye gamlere ut enn denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 upsups... bilen går til førstemann med 65000kr!! skal i militære snart så det haster!!! men ikke billigere, da forblir den min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 stemmer det at ikke kommer ann på kilometerstanden hvordan bilen er.. Men si at dersom jeg hadde kjøpt denne, og så hadde kjørt den 20-30 tusen første året bare for å ta et tall, da er vi nesten oppe i 300.000, jallefall ikke langt unna og da kan det bli vanskelig å selge bilen igjen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg