Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei nå er dere stygge gutter, man kan si hva man vil om hjemmesiden men man trenger ikke legge ut bilder fra hjemmesiden der av personer for å le av dem... Jeg har funnet ut en ting jeg, det beste er å ha en stygg dame og en stygg bil for da får man som regel ha det i fred :lol: Og ikke minst tror jeg de mindre vakre damene gjerne yter litt ekstra for deg enn de fine som skal være så kostbare 8) Håper denne tråden blir slettet...

Skrevet
Nei nå er dere stygge gutter, man kan si hva man vil om hjemmesiden men man trenger ikke legge ut bilder fra hjemmesiden der av personer for å le av dem... Jeg har funnet ut en ting jeg, det beste er å ha en stygg dame og en stygg bil for da får man som regel ha det i fred :lol: Og ikke minst tror jeg de mindre vakre damene gjerne yter litt ekstra for deg enn de fine som skal være så kostbare 8) Håper denne tråden blir slettet...

Er det deg selv eller oss du prøver å lure ;)

Skrevet

Er det deg selv eller oss du prøver å lure ;)

Vel okay da, jeg liker godt å ha en fin bil ihvertfall, det skal jeg innrømme :lol:
Skrevet
www.e-30gutten.piczo.com

Du er bare så jævlig patetisk, Muhammed bildene. JIPPI!! Jeg spyr av sånne folk som deg, det er noen andre menneskers relgion som du ikke respekterer. Tenk om noen hadde gjort noen sånt idiotisk med din relgion da! VOKS OPP, DIN DRITTUNGE!!!!!!

Herregud... Ikke rart det er krig i verden... Skjønner ikke hvorfor folk gidder å hisse seg opp for de jævla mohammed tegningene... Jeg blir ikke sur om folk kødder med et bilde av gud eller noe...

Skrevet

Hvordan har han blitt sår på kukken? Nei, forresten, ikke si det...

Legger også merke til at det er EN person her som reagerer på Muhammed-karikaturene. Lurer på hvilken religion han tilhører.... :roll:

Skrevet

Legger også merke til at det er EN person her som reagerer på Muhammed-karikaturene. Lurer på hvilken religion han tilhører.... :roll:

Dette har ingen ting å gjøre med min relgion. Men jeg er vant til å høre de små rasistikse komentarene dine på bilforumet.net fra før, så det gjør ikke noe det.

Skrevet

WORD!

Han hadde mye spreke venninder han e30-gutten!

Hva hadde skjedd med den nedbrendte garasjen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...