MR.H Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Når man legger ut en sånn side, så er kvalifiseringen til Darwin award nært stående.
Muren Motorsport Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Men å legge ut bilde av dama på forumet her, å le av utseende er HVERTFALL idiotisk!! tenk to ganger da...........
BimmerKing Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Men å legge ut bilde av dama på forumet her, å le av utseende er HVERTFALL idiotisk!! tenk to ganger da........... 100 % enig med deg Muren... Dette er jo REN personhets..
Ingebrigtsen Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Nei nå er dere stygge gutter, man kan si hva man vil om hjemmesiden men man trenger ikke legge ut bilder fra hjemmesiden der av personer for å le av dem... Jeg har funnet ut en ting jeg, det beste er å ha en stygg dame og en stygg bil for da får man som regel ha det i fred Og ikke minst tror jeg de mindre vakre damene gjerne yter litt ekstra for deg enn de fine som skal være så kostbare Håper denne tråden blir slettet...
propan Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 Nei nå er dere stygge gutter, man kan si hva man vil om hjemmesiden men man trenger ikke legge ut bilder fra hjemmesiden der av personer for å le av dem... Jeg har funnet ut en ting jeg, det beste er å ha en stygg dame og en stygg bil for da får man som regel ha det i fred Og ikke minst tror jeg de mindre vakre damene gjerne yter litt ekstra for deg enn de fine som skal være så kostbare Håper denne tråden blir slettet... Er det deg selv eller oss du prøver å lure
Ingebrigtsen Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 Nei nå er dere stygge gutter, man kan si hva man vil om hjemmesiden men man trenger ikke legge ut bilder fra hjemmesiden der av personer for å le av dem... Jeg har funnet ut en ting jeg, det beste er å ha en stygg dame og en stygg bil for da får man som regel ha det i fred Og ikke minst tror jeg de mindre vakre damene gjerne yter litt ekstra for deg enn de fine som skal være så kostbare Håper denne tråden blir slettet... Er det deg selv eller oss du prøver å lure Vel okay da, jeg liker godt å ha en fin bil ihvertfall, det skal jeg innrømme
Ingebrigtsen Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 jokkalin:sleng ut et bilde av dama di da... Her er prinsessa mi :whoa:
NSS Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 www.e-30gutten.piczo.com Du er bare så jævlig patetisk, Muhammed bildene. JIPPI!! Jeg spyr av sånne folk som deg, det er noen andre menneskers relgion som du ikke respekterer. Tenk om noen hadde gjort noen sånt idiotisk med din relgion da! VOKS OPP, DIN DRITTUNGE!!!!!! Herregud... Ikke rart det er krig i verden... Skjønner ikke hvorfor folk gidder å hisse seg opp for de jævla mohammed tegningene... Jeg blir ikke sur om folk kødder med et bilde av gud eller noe...
jani Skrevet Juli 29, 2006 Skrevet Juli 29, 2006 fin prinsesse det dere jokkalin.. bra at jg jobber i natt.. ellers hadde jg hat mareritt .. hehe
FTE Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Han karen her fulgte ikke med på skolen da de lærte om komma og punktum i allefall
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hvordan har han blitt sår på kukken? Nei, forresten, ikke si det... Legger også merke til at det er EN person her som reagerer på Muhammed-karikaturene. Lurer på hvilken religion han tilhører....
bimmer_boy Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hvordan har han blitt sår på kukken? Nei, forresten, ikke si det...Legger også merke til at det er EN person her som reagerer på Muhammed-karikaturene. Lurer på hvilken religion han tilhører.... Dette har ingen ting å gjøre med min relgion. Men jeg er vant til å høre de små rasistikse komentarene dine på bilforumet.net fra før, så det gjør ikke noe det.
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Ingen som er rasister her. Så ikke dra det opp er du snill.
Rope Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Hvordan har han blitt sår på kukken? Nei, forresten, ikke si det...Legger også merke til at det er EN person her som reagerer på Muhammed-karikaturene. Lurer på hvilken religion han tilhører.... WORD! Han hadde mye spreke venninder han e30-gutten! Hva hadde skjedd med den nedbrendte garasjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå