Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmmm... dette er ihvertfall oppskrift nr 1 på å få denne tråden stengt/fjernet.

Syntes også at denne har kanskje utviklet seg litt for langt mot personhets... :? men men... er vel kanskje bare jeg som syntes det.

er igrunn enig..

helt greit for meg om denna tråden blir sletta.

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Med tanke på at eier av siden er seriøs og dette er måten han fremstiller seg på,så kanskje en skal tenke "litt" over hva en slenger ut på ett forum.

Jeg syns dette var meget underholdende jeg, hehe.. siden han har laget en hjemmeside med slikt tåpelig innhold så må han regne med at noen kommenterer det. Jeg ser ingen grunn til å stenge denne tråden..

Jeg ser antageligvis fyren på jobb i morra og lurer fælt på hvordan har får en slik effektøkning av å bytte regreim, så jeg må nok slå av en prat :lol:

Skrevet

-M6 Bjørn,jeg ble sjokkert selv over hvor mye det tok av med burninga på Geiteryggen.

Men du var ikke der med GT`n?

Det hadde jeg lagt merke til trodde jeg.

Hadde ikke kjøpt GT`n da,jeg hadde en Z3 Coupe(RIP)

Skrevet
www.e-30gutten.piczo.com

Du er bare så jævlig patetisk, Muhammed bildene. JIPPI!! Jeg spyr av sånne folk som deg, det er noen andre menneskers relgion som du ikke respekterer. Tenk om noen hadde gjort noen sånt idiotisk med din relgion da! VOKS OPP, DIN DRITTUNGE!!!!!!

bare noen tegninger. Jekk deg ned gutt!

Skrevet
(...) Jeg var også på det omtalte treffet på Geiteryggen i fjor sommer.Og det eneste han gjorde der var å burne,burne og atter burne.Dette var altså på et bmwccn treff,og jeg ble litt overrasket att man kunne holde på sånn der.
oxo burne treff på geiteryggen da hehe.....

Han var alene på burnetreffet? :)

Visste ikke at BMWCCN satt igang burnetreff :D

Skrevet

-M6 Bjørn,jeg ble sjokkert selv over hvor mye det tok av med burninga på Geiteryggen.

Men du var ikke der med GT`n?

Det hadde jeg lagt merke til trodde jeg.

Hadde ikke kjøpt GT`n da,jeg hadde en Z3 Coupe(RIP)

Ahh,den røde?

Er den død?

Skrevet
Med tanke på at eier av siden er seriøs og dette er måten han fremstiller seg på,så kanskje en skal tenke "litt" over hva en slenger ut på ett forum.

Jeg syns dette var meget underholdende jeg, hehe.. siden han har laget en hjemmeside med slikt tåpelig innhold så må han regne med at noen kommenterer det. Jeg ser ingen grunn til å stenge denne tråden..

Jeg ser antageligvis fyren på jobb i morra og lurer fælt på hvordan har får en slik effektøkning av å bytte regreim, så jeg må nok slå av en prat :lol:

Ja spør han om det,og hør om han kan gjøre det samme på 318 te dama mi ;)

Skrevet
Hadde eg hatt ei sånn dame, så hadde eg nok hatt ein 316 eg og... Ville ikkje hatt ho inn i 535en... hehe

:kose: kjærlighet kan gjøre en blind vettu :beer:

Skrevet

Lol trådtsarter har ikke sagt mye her...!Men den siden er noe av det beste jeg har sett :P Og de jentene der var jo bare utrolige hehe... Jaja... Han kan ikke ha det godt med seg selv den som har laget denne siden.... Håper det er tull....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...