Bmw323i Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Løsningen er GPS navigering med fotoboks varsler.. Har spart noen lapper etter jeg fikk tak i den.. ligger fotoboksene programert inne i gpsen da? det er jo litt upraktisk hvis det nettopp har blitt satt opp nye fotobokser en eller annen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Et helikopter faktisk? hvor mye hade du over fartsgrensa da? var det i 130 sonen? Det er veldig vanlig å bruke helikopter i Sverige og Danmark. De er ikke så lette å se oppe i lufta. De måler gjennomsnittsfarten din over en viss strekke. Ved bruer/avkjøringer, så står det motorsykler å venter.. Jeg ble vel tatt i rundt 140-145, men husker ikke helt eksakt. Jeg har som vane å sjekke alt av bruer (de pleier å stå der å "skyte" deg), så jeg ble litt paff da jeg ble tatt. Skjønte ikke hvor de hadde stått før konstabelen sa at jeg hadde blitt målt av ett helikopter.. Dette var i 130 sonen ikke så langt fra grensen. Dansk politi er ganske hissige på å ha kontroller i 130 sonen.. oki.flax at de ikke tok meg da jeg lå i 200 km/t der i fjord sommer.var en som absolutt ville kappkjøre (japsebil) så jeg måtte "parkere" han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Løsningen er GPS navigering med fotoboks varsler.. Har spart noen lapper etter jeg fikk tak i den.. ligger fotoboksene programert inne i gpsen da? det er jo litt upraktisk hvis det nettopp har blitt satt opp nye fotobokser en eller annen plass. Til de ulike gps navigasjonsystemene kan en kjøpe fartsboks oversikt og lagre denne på nav. enheten. Det er regelmessige oppdateringer av nye bokser, og som regel følger det med èn gratis oppdatering. Se f.eks www.fartsboks.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Bruker du TomTom så er oppdateringer gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå