Kim Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Har et par med Hella AngelEyes i krom som skal selges. Har også blinkers i krom som skal selges. Bud ønskes. Nypris hos GS Bildeler ser jeg er ca. 4900,- for lyktene og ca 600,- for blinkersene. Forslag som å bytte med InPro eller FK lykter med sort bakgrunn kan vurderes... Bilde på lyktene på bil kan dere se her: http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Kim&id=Ny_bil&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php Begge er til E-36 Coupè.
ChrZZ Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Bilder kan være greit i en salgsannonse. En minstepris vil også være greit. Du har jo en formening om hva du -IKKE- vil ha betalt for lyktene/blinkers. Da slipper du at folk byr 3000,- og du da bare blir irritert og sier "prøv igjen"
Kim Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Skrevet Juli 27, 2006 Som sagt så er jeg fornøyd hvis jeg får til nye lykter som jeg vil ha med sort bakrunn på hovedlyktene..3800,- er greit for disse. Som jeg skrev tidligere har disse en pris på rett i underkant av kr. 5000,- nye hos GSBildeler. Lyser veldig bra i mørket gjør de også. Grunnen til at jeg selger de er at jeg ikke liker krom på bilen. Sideblink kan jeg si 450,- for... Her er prisen rett i overkant av 600,- hos GSBildeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå