Gå til innhold

Skru av automatisk volumjustering


JAL_535i
 Share

Anbefalte innlegg

er det noen som har klart å skru av GAL settingen på

tv/navi spiller type MK2?

Har funnet fremgangsmåter for DSP, business radio og drit men ingenting som funker på min. Klikker snart på driten, så løsningen blir kanskje

å kutte speed sensor ledningen til anlegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nivå 0 jeg er ute etter, men har til dags dato ikke kommet meg inn på denne hemmelige setup menyen på spilleren...

Feks nøkkel i pos 1 å holde inn RDS knappen i 10 sek og slikt... men finner ikke rette måten for TV'n min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Business-spillerne ligger det som eget valg sammen med justering av bass, treble, fader og balance.. sikkert et long shot siden du sier du har funnet bruksanvisningene for de, men ville jo vært logisk å plassere slikt samme sted på alle spillerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat samme spiller og setter bare "speed volume" på nivå 1. Da merker du ikke noe før du nærmer deg høye hastigheter. I tillegg har du så adrenalin kikk, at du ikke vil legge merke til musikken før du har bremset ned og er på utkikk etter blå lys i speilet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Vis du trykker på meny knappen, altså der du finne bass, fader osv. Det er bare og trykke forbi disse andre tingene så vil du komme til noe som heter Speed volume, sett det på nivå 1

Desverre, der har jeg kun bass, treble, fader og balance uansett

hvor mye jeg vrir på knappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...