Gå til innhold

GatebilFestivalen 2006

DotTk
 Share

Anbefalte innlegg

E91?! Pent Henrik. Skal bli England-bilen din eller?

Når kommer det bilder? :)

Neida, den er erstatningen for den Estoril-blåe Touringen som P.I.B her fra forumet kjøpte av meg i forrige uke. Fikk en god deal på denne bilen og derfor slo jeg til. et blir nok primært moren min som kommer til å bruke den. Er til salgs denne også om ikke så altfor lenge (jeg bestemte jo meg for et års tid siden om å bytte bil ca. hver 3. måned slik at jeg slipper å tape så forferdelig mye penger på bruksbilene).

Jeg har jo selvfølgelig ikke klart å la være å "stashe" den litt opp... :twisted:

Blackline baklykter, 8,5 + 9,5x19 hjul med 265 bakdekk hjalp på utseendet. Senkesett kommer i neste uke. Det er dog bare en 320iA, så derfor skal jeg holde meg litt i skinnet...

Ellers er bilen ganske så spekket med både I-Drive, skinn, panorama-soltak, regnsensorer, parksensorer, lyspakke, multif. ratt, fett stereoanlegg osv. osv.

Nå jeg hentet den i forrige uke følte jeg meg veldig "hight-tech" der jeg satt med I-Drive i bilen, Bluetooth handsfree i øra og radar/laservarsler i framruta, samt at selvfølgelig min nye superfantastiske-smartere-enn-meg-telefon lå på passasjersetet...

Selv om jeg er uenig i SVÆRT mange ting i den nye 3ern så vil jeg bare forsikre alle tvilere om at KJØREEGENSKAPENE er intet annet enn fantastiske. De går E46 en høy gang når som helst. Jeg fryktet at bilen skulle være like understyrt som 1eren, men dette er faktisk noe av det best balanserte jeg noensinne har kjørt. Hvordan kunne jeg tro at BMW ville kødde til 3-serien? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...