Gå til innhold

-Sammy's 325iCLR


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmh :( nei dette ser ikke lyst ut.. Har skrudd i x-antall timer nå og vet ikke hvor mange ganger jeg har demontert vifte, plastdeksler, viftekappe og reimer.. blir bare ikke kvitt reimlyden. Så jeg konkluderer med at det er reimstrammeren som er gåen. Og den har jeg ikke råd til nå.. Har vel i og for seg ikke råd til å kjøre nedover heller, de usmaklige bensinprisene hjelper ikke akkurat. Ikke har jeg bremselys eller ryggelys heller :wink: begge de bryterne har tatt kvelden. Lurer på om jeg kaaanskje har råd til den på bremselyset men garranterer ingenting. :(

Fint lite morro å vær mellom jobber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo nettopp det som er casen, jeg har byttet dem begge. Det var jo det jeg gjorde første gangen jeg skrudde ned driten :wink:

Ser faktisk at den multireima (den største) har bynt å få litt skader nå fordi den har kjørt så slakt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off!! men bilen din har godt av en langtur til krsand tror jeg ;-) hehe...

heh.. ja jo det hadde vært veldig gøy da. Det er et lite siste håp her da, jeg får etterbetalt fra forrige jobben den 15. (fredag) så stikker jeg å kjøper den strammeren og skrur som en helt. Muligens det blir bremselys og da :)

Men det blir altså noen faktorer som spiller inn da.. får bare ta det som det kommer. Driver å stresser med kursing denne uken og, har 2 eksamener og -mye- teori.

noe positivt jo!

Paddy: mange takk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...