Ed_Hunter Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Det er alltid trist når en pen bil forsvinner... Det verste er at når det minker på alpinaene blir de som er igjen dyrere også, og muligheten for at jeg noen gang får meg en minker deretter... Vi får håpe sjåføren klarer seg! I så fall skal jeg ringe han og høre om motoren klarte seg, for den kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Føreren heter Harald afaik, og bilen er/var en B10 biturbo... Hvis det er han jeg tenker på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Huffda, B10 Bi-turbo og greier Får håpe det gikk bra med sjåføren hvertfall da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Føreren heter Harald afaik, og bilen er/var en B10 biturbo... Hvis det er han jeg tenker på... Kjenner du han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 var en pen bil det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Eg og kjenner han. Heter HArald ja. Stod han var ved bevisshet når de fraktet han vekk, så det får i ta som ett positivt tegn... Håper det går bra med han og han kommer seg 100% Rykter om kappkjøring og diverse diverse er allerede begynt å surre og tikke på sms.... Irriterer meg sånn over folk som skal blåse opp, spre og videreformidle info de ikkje har peil på uttale seg om... La gjort være gjort, la det gå ett par dager for å se hvordan det viktigeste går, nemlig HELSEN, så kan heller spekulasjoner og moralprekner komme i etterkant npr og hvis innblanede er i stand til å kunne gi en forklaring selv... Kan ikkje annet enn å si eg håper det går bra og at alt blir vel igjen... Kan gi en update npr eg hører noe.... Så driter vi i bilen noen dager til, selv om det var en fin (orginal) B10 Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 håper at alt går bra med han.det viktigste er at alt er bra med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 håper at alt går bra med han.det viktigste er at alt er bra med han Einig med deg.. Drite eigentleg ein lang ein i om det er ein B10 mindre, så lenge sjoføren overlever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Kan bare si at den personen som aldri ville kjørt i nærheten av egne begrensniger med en slik bil har mest sannsynlig medlemsskap i krf... Moral er vi lei av!! Håper det går bra med deg Harald. (kjenner ham ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Dette kan skje alle med en slik bil i garasjen. Godt det ikke endte i dødsulykke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ed_Hunter Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article284964.ece Nå vet vi i alle fall at det gikk bra med føreren. Må jo ha gått veldig bra også siden han har blitt intervjuet av BT allerede. Han kan nok takke et stort, solid BMW karosseri for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Kan bare si at den personen som aldri ville kjørt i nærheten av egne begrensniger med en slik bil har mest sannsynlig medlemsskap i krf...Moral er vi lei av!! Håper det går bra med deg Harald. (kjenner ham ikke) Virkelig smart du hehe Sikkerhet kommer først sier jeg. Menneskeliv er mer verdt enn ett lite adrenalinkick (som kan fåes på andre mye tryggere måter også). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Virkelig smart du hehe Erre du griner etter da?? Ting har skjedd, og det er livet hans jeg håper går godt... Masse babbel om sikkerheten først og alt det mølet der hjelper ikke vedkommende en dritt akkurat nå!! Han mener sikkert det samme som deg, men enkelte ganger går det itt langt desverre. Been there... Men noen har mer flaks enn andre, og subber unna med millimeter marginer i sin favør.. Mange som lærer av det... Tviler på at du aldri har gjort noe overilt langs landeveien.. Ble kanskje født kristen og holdt i hus til du passerte 40?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 trist syn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ifølge vitner (ja vet kem eit av dei er) så var dette tussekjøring, men dette kommer jo fram av avisen og, 70m spor i veien. Og ja dette var eit av 2 eksemplar av orginale B10 Biturbo, går en svart(mørk) i gjenn i Bergen. Dette er dessverre eit resultat av slikt som kan skje, men burde ikkje skje. Moral kan du holde for deg sjølv Ballder, ingen grunn til å være personleg her, det er "fjortis" fakter. Men vist eg skal ta skritte lenger (ingen person angrep), så er der dessverre altfor mange "drittunger" som har dyre/eksklusive/raske og sjeldne biler som ikkje eiger kjøreerfaring, eller har respekt for andre i trafikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå