Morten318 Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 For de som ikke har fulgt med på denne http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=13967 så har jeg tatt noen bilder av bilen min etter oppfrisking av delere og polering.. Orker ikke høre kommentarer på at det kun er en 318i. behold heller de for dere selv. Blei en del bilder, så vanskligt å velge akkuratt hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Sexy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Rett og slett nydelig, morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Akkurat sånn vil jeg ha skyssen min også Utrolig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Akkurat sånn skal E36 se ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Er blitt utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Sinnsyk pen E36 du har der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Rett og slett et praktekseplar av en e36!! Meget godt jobba Morten Grattis med topp resultat til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Pent Men bilen din fortjener et sett med M side lister Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Du har virkelig skjønt hvordan E36 bør styles. Diskre, sportslig, clean og stylish, ikke noe jall. VELDIG VELDIG bra! Perfekt, ok bytt til m lister så er du i mål. Kebab er ut! Kast spoilere, overdrevet senking, monster-look, romskip-look, kina-look, horestrøk-look, krom faanskap, og lexus faanskap på dynga! JA, jeg brenner for denne saken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Fin bil! Hva med 97 nyrer og m sidelister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn L Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 meget pen e36 dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg digger faktisk shadowline grill mer og mer! Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Takker for alle svar.. hyggelig å høre.. kanskje jeg kjøper m listes etterhvert.. men nå står snart leiligheten min klar så penga begynner vel så smått å gå mot den å. grunnen til at det ikke er 97 grill er fordi jeg ikke trengte ny grill så da gadd jeg ikke kjøpe det.. synes heller denne er penere, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå