Gå til innhold

noen som kjenner til denne alpina e34

///frank
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke den bilen uforskammet altfor billig?

..eller er det bare meg som syntes at disse bør koste noe..?

billigt ja og km standen er ikke så jævla mye og..hmmmm trur det blir ein tlf samtale imorgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombygd er den ikke! Den er nok registrert som Alpina hos biltilsynet.

Apropos, du skal være obs på at eldre alpina ofte er registrert som noe annet enn alpina selv om de er ekte. Gjelder norge og sverige og sikkert flere land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kanskje billig og har gått lite, men det er mange feil på den. Flere småbulker, oppripet panser og rustne kanaler. Det er problemer med fjernbetjent sentrallås og skiltlyset bak kommer og går. Memory fungerer ikke på stolen. Felgene er dårlig opplakkert. Frontspoiler finnes, men er knekt. Slitasje i forstilling. Ikke brukt den oljen som skal være på motoren. Ikke utfylt servicehefte. Luftfilter fra 1996. Dessuten er det autolat. Det er det jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kanskje billig og har gått lite, men det er mange feil på den. Flere småbulker, oppripet panser og rustne kanaler. Det er problemer med fjernbetjent sentrallås og skiltlyset bak kommer og går. Memory fungerer ikke på stolen. Felgene er dårlig opplakkert. Frontspoiler finnes, men er knekt. Slitasje i forstilling. Ikke brukt den oljen som skal være på motoren. Ikke utfylt servicehefte. Luftfilter fra 1996. Dessuten er det autolat. Det er det jeg kommer på i farten.

hmmmm høres ikke bra ut,,har du vert å sett på den????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...