///frank Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 noen som har kjennskap til denne alpinan http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 104&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Er ikke den bilen uforskammet altfor billig? ..eller er det bare meg som syntes at disse bør koste noe..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2006 Er ikke den bilen uforskammet altfor billig?..eller er det bare meg som syntes at disse bør koste noe..? billigt ja og km standen er ikke så jævla mye og..hmmmm trur det blir ein tlf samtale imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Syns den også virket billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Må da være ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Nå er jo ikke dette biturbo utgaven, og frontspoilern mangler. Men jeg er enig i at det var billig, ser velholdt ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Den er regga som en Alpina da.... Men merkelig billig.. Ut å knuse sparegrisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Må da være ombygd? Ombygd er den ikke! Den er nok registrert som Alpina hos biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Er dessverre ikkje BiTurbo, men men, det duger nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 255 hk.. samme som B11... er det ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ombygd er den ikke! Den er nok registrert som Alpina hos biltilsynet. Apropos, du skal være obs på at eldre alpina ofte er registrert som noe annet enn alpina selv om de er ekte. Gjelder norge og sverige og sikkert flere land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Fin bil som jeg kunne tenkt meg om det hadde vært manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Den er kanskje billig og har gått lite, men det er mange feil på den. Flere småbulker, oppripet panser og rustne kanaler. Det er problemer med fjernbetjent sentrallås og skiltlyset bak kommer og går. Memory fungerer ikke på stolen. Felgene er dårlig opplakkert. Frontspoiler finnes, men er knekt. Slitasje i forstilling. Ikke brukt den oljen som skal være på motoren. Ikke utfylt servicehefte. Luftfilter fra 1996. Dessuten er det autolat. Det er det jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Den er kanskje billig og har gått lite, men det er mange feil på den. Flere småbulker, oppripet panser og rustne kanaler. Det er problemer med fjernbetjent sentrallås og skiltlyset bak kommer og går. Memory fungerer ikke på stolen. Felgene er dårlig opplakkert. Frontspoiler finnes, men er knekt. Slitasje i forstilling. Ikke brukt den oljen som skal være på motoren. Ikke utfylt servicehefte. Luftfilter fra 1996. Dessuten er det autolat. Det er det jeg kommer på i farten. hmmmm høres ikke bra ut,,har du vert å sett på den???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 er jo en gammel bil så.. og om jan34 side de skadene..så er vel det fortsatt ikke så altfor gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå