Gå til innhold

trenger svar fort!!!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan tror du det hadde sett ut her inne om alle trådene nedover het "HJELP!!!!!" eller "trenger svar fort!!!"? Det hadde blitt meningsfull surfing det..

Du skal ikke se bort fra at trådene dine bare blir slettet i fremtiden om du ikke får til skikkelige topicer. Jeg tror nemlig jeg har fikset samtlige av trådene du har skrevet før, alle med like meningsløs topic. Det er begrensa hvor mye tid jeg gidder å bruke på å ordne topicer for én enkelt bruker.

Forøvrig er skikkelige topicer er alfa omega for å få svar fort og korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du det hadde sett ut her inne om alle trådene nedover het "HJELP!!!!!" eller "trenger svar fort!!!"? Det hadde blitt meningsfull surfing det..

Du skal ikke se bort fra at trådene dine bare blir slettet i fremtiden om du ikke får til skikkelige topicer. Jeg tror nemlig jeg har fikset samtlige av trådene du har skrevet før, alle med like meningsløs topic. Det er begrensa hvor mye tid jeg gidder å bruke på å ordne topicer for én enkelt bruker.

Forøvrig er skikkelige topicer er alfa omega for å få svar fort og korrekt.

det var da et aggressivt og lite hyggelig formulert svar..

hvordan tror Du det hadde blitt her om alle kom med slike dumme og impertinete retoriske spørsmål... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...