hanstiig Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 hvordan blir dette på en M5 E-34?? http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2586 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Skift topic så er det kanskje fler som gidder å hjelpe deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Hvordan tror du det hadde sett ut her inne om alle trådene nedover het "HJELP!!!!!" eller "trenger svar fort!!!"? Det hadde blitt meningsfull surfing det.. Du skal ikke se bort fra at trådene dine bare blir slettet i fremtiden om du ikke får til skikkelige topicer. Jeg tror nemlig jeg har fikset samtlige av trådene du har skrevet før, alle med like meningsløs topic. Det er begrensa hvor mye tid jeg gidder å bruke på å ordne topicer for én enkelt bruker. Forøvrig er skikkelige topicer er alfa omega for å få svar fort og korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 Hvordan tror du det hadde sett ut her inne om alle trådene nedover het "HJELP!!!!!" eller "trenger svar fort!!!"? Det hadde blitt meningsfull surfing det..Du skal ikke se bort fra at trådene dine bare blir slettet i fremtiden om du ikke får til skikkelige topicer. Jeg tror nemlig jeg har fikset samtlige av trådene du har skrevet før, alle med like meningsløs topic. Det er begrensa hvor mye tid jeg gidder å bruke på å ordne topicer for én enkelt bruker. Forøvrig er skikkelige topicer er alfa omega for å få svar fort og korrekt. det var da et aggressivt og lite hyggelig formulert svar.. hvordan tror Du det hadde blitt her om alle kom med slike dumme og impertinete retoriske spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 det var da et aggressivt og lite hyggelig formulert svar.. Nei, kun for å poengtere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 må ikkje dåkke bli lei dåkke her for en skriver litt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Helt enig med Admin her. Topic bør være mer fortellende for andre lesere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå