Gå til innhold

hva kan tenkes at denne bilen er verdt?nye bilder!!


R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpte den nå i januar.. er en 87mod e30 320i..velholdt! 3 eiere tror jeg det har vært.. jeg er nummer 4... bilen er gått 270mil ca! motoren tikker litt nå men skal overhales når jeg begynner på skolen til høsten igjenn.. 40/40 apex senkesett.. godkjent i vognkort.. 17" 215/40.. nye bremseklosser framme.. nye bremseband bak..panser er opplakkert og fjernet emblem.. litt skadet på hjulbue bak og fram høyre side.. helt original motormessig.. pen bil i god stand.. minimalt med rust.. litt på jekke festet.. men det skal taes så d blir borte.. klare blinklysglass framme.. mtech1 frontfanger.. zender sideskjørt og bak fanger..skal kjøpe skinnseter m3.. tonede vinduer.. 0 feil på eu kontroll di siste 3 gangene(usikker på før, men har bare kvittering av di tre siste eu godkjennelsene..).. mp3 spiller og dvd følger med.. mye smått chrome stasj inni bilen.. bilder kommer!!bilen er ikke til salgs men lurer på hva den kan være verdt... hva ville dere ha gitt for denne?

EDIT:el-speil. el-vinduer. vurderer angel eyes..splitter nye dekk å felger(glemte å si d)di som står på bilen.. 15"krysseik felger på vinteren(holder på å lage chromekant)..jeg er forresten 3. eier(kjøpte den av en voksen mann og han ifra en enda eldre mann!).. mener jeg.. får snart på ny panseret å skal rubbe og polere bilen så da kaster jeg inn noen bilder til hær!.. fullt skinn interiør(kommer).. kommer sikkert på flerte ting om bilen.. meningen er at dere skal se for dere bilen når alt er gjort.. hvordan pris kan dere tenke dere? d kommer litt å litt hvær måned så dere får bare forestille dere en pris..

abcd0001fk1.th.jpg abcd0003mb9.th.jpgdsc00265pk1.th.jpgdsc00276gs9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

15-25k uten å ha sett den.Kommer ann på hvor mange dører,farge og mye åssen bilen føles å kjøre også(knirking etc).

nå er bildet hær.. bilen synes jeg er kjempeflott å kjøre..! har ikke lagt merke til noe knirking eller rakling heller.. har ikke hørt etter noe egentli men hadde jo hørt d hvis det var der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ca 20-25K

Hva betalte du da?

mange som betaler alt for mye for gamel E30

joda men den er 95% fri for rust! ser ganske bra ut i lakken bortsett fra noen SMÅ steinsprang helt framme på skjermene.,.. bare noen få..

har kanskje en motor på hånden.. samme motor samme modell som er gått 198000.. ca.. hva ville du gitt da? den går fint den motoren.. ekstrewmt lite tikking til å være m20b20..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå her det jo seg sånn at alle vil kjøpe de billigst mulig, og selge de dyrt :D

Jeg ville ha gitt 20k for den kansje fikset den opp for 4k og prøvd å selge den for 27 k hehe

:lol:

Men her i nord kan vi få disse bilene for mye mindre..

Kjenner en som kjøpte en E30 318 for 2k og fikset den for 7k og nå har han blitt bydd 18k for den :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå her det jo seg sånn at alle vil kjøpe de billigst mulig, og selge de dyrt :D

Jeg ville ha gitt 20k for den kansje fikset den opp for 4k og prøvd å selge den for 27 k hehe

:lol:

hehe.. jojo sånn tenker jo egentli di fleste.. men jeg synes at 20k er altfor lite for denne bilen.. skal ikke si at den e bæst i verden:Phehe.. men har sett mange schabbye 320 e30 som er solgt for 25.. originale stoler me hull å rifter i(ikkje sportstoler..) å lakken flasser av å diverse.. sammenligneer jeg denne bilen med mange andre e30`er vil jeg ha gitt denne høy ranking.. egentli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå her det jo seg sånn at alle vil kjøpe de billigst mulig, og selge de dyrt :D

Jeg ville ha gitt 20k for den kansje fikset den opp for 4k og prøvd å selge den for 27 k hehe

:lol:

Men her i nord kan vi få disse bilene for mye mindre..

Kjenner en som kjøpte en E30 318 for 2k og fikset den for 7k og nå har han blitt bydd 18k for den :shock:

hva skulle du ha fixet opp for di 4 tusen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke gitt noe over 20 jeg heller.. får jo en meget bra 325 for 30 da.. å en venninne av meg skal selge en nylakert e36 325i som er meget bra med sperre diff++ for 55k.. så får du mer en 20 så mener jeg du er heldig.. men husk.. dette er bare min mening.. tøff bil..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...