hult Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 HEI.er det ingen her som kan hjelpe meg. va trenger jeg for å få m20b25 i en e21 315? er det noe annet hjulopheng jeg kan bruke er jo umulig å få i SPERRA bakende te dæm. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Komplett 323i under stell og alpina bakaksel med 25% sperre Samt motronic 2 innsprut. Og jeg har alt Men litt feil forumdel du skriver i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksbmw Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 For det første er det ikke samme diameter på fjærbeina foran, 323 typen kunne du trengt (og spindler så du kan bruke ventilerte skiver). Stabstag bak er det vel ikke på 315? Jeg har 5 trinns E21 kasse og motorfester til den motoren hvis det kunne vært av interesse. Du må også skifte den fremste akslingen fordi lengden blir en annen med den motoren med kasse. Tromler er jo ikke noe tess i med den motoren, dvs. bærearmer bak med spindler for skiver. Traversen foran er forskjellig, er faktisk endel arbeid hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Ja enkelt og greit ett komplett 323i understell med bremser,stag og alt. Du mangler retur til bensin og bensin pumpe,samt tankarmaturet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå