Gå til innhold

Bremser E36

xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg putter på Zimmermann sport skiver rundt om jeg, og går for EBC Greenstuff for de må ikke varmkjøres for å ha bra effekt, det må man med Redstuff..

Turbogroove skivene er nok kanskje enda bedre men du får en enormt slitasje på bremseklossene.

Håper dette blir bra for de bremsene som er på min er jo latterlig dårlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg putter på Zimmermann sport skiver rundt om jeg, og går for EBC Greenstuff for de må ikke varmkjøres for å ha bra effekt, det må man med Redstuff..

Turbogroove skivene er nok kanskje enda bedre men du får en enormt slitasje på bremseklossene.

Håper dette blir bra for de bremsene som er på min er jo latterlig dårlige...

Og hvor kjøpte du dette da?? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en 318 cab?!

Skulle likt å se runde tidene til den på rudskogen :) (ikke for å mobbe bilen din, men for å si det sånn, det er vel ikke den ultimate racing bilen..:P)

Rett sjåfør i en 318 kjører fletta av feil sjåfør i en 325... Motor har mye å si, men det er mange andre faktorer inne i bildet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en 318 cab?!

Skulle likt å se runde tidene til den på rudskogen :) (ikke for å mobbe bilen din, men for å si det sånn, det er vel ikke den ultimate racing bilen..:P)

Rett sjåfør i en 318 kjører fletta av feil sjåfør i en 325... Motor har mye å si, men det er mange andre faktorer inne i bildet også.

Kunne ikke vert mer enig :)

Har planer for motorbytte sånn etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...