xnett Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Hvor kan jeg kjøpe bremser med trøkk i til en BMW E36?? Har en 94mod cab 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 bytt til skiverbak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har skiver bak Men trenger noe som STOPPER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siimen Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 EBC turbogroove skiver og Redstuff klosser hjelper veldig bra. Og det ser kult ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Kjører du på bane da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Kjører du på bane da? Med en 318 cab?! Skulle likt å se runde tidene til den på rudskogen (ikke for å mobbe bilen din, men for å si det sånn, det er vel ikke den ultimate racing bilen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 Kjører ikke på bane.. men vil ha sjikkelig bremser uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2006 EBC turbogroove skiver og Redstuff klosser hjelper veldig bra. Og det ser kult ut Og det fås kjøpt hvor?? Trenger masse linker til stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg putter på Zimmermann sport skiver rundt om jeg, og går for EBC Greenstuff for de må ikke varmkjøres for å ha bra effekt, det må man med Redstuff.. Turbogroove skivene er nok kanskje enda bedre men du får en enormt slitasje på bremseklossene. Håper dette blir bra for de bremsene som er på min er jo latterlig dårlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg putter på Zimmermann sport skiver rundt om jeg, og går for EBC Greenstuff for de må ikke varmkjøres for å ha bra effekt, det må man med Redstuff..Turbogroove skivene er nok kanskje enda bedre men du får en enormt slitasje på bremseklossene. Håper dette blir bra for de bremsene som er på min er jo latterlig dårlige... Og hvor kjøpte du dette da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Med en 318 cab?! Skulle likt å se runde tidene til den på rudskogen (ikke for å mobbe bilen din, men for å si det sånn, det er vel ikke den ultimate racing bilen..) Rett sjåfør i en 318 kjører fletta av feil sjåfør i en 325... Motor har mye å si, men det er mange andre faktorer inne i bildet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Med en 318 cab?! Skulle likt å se runde tidene til den på rudskogen (ikke for å mobbe bilen din, men for å si det sånn, det er vel ikke den ultimate racing bilen..) Rett sjåfør i en 318 kjører fletta av feil sjåfør i en 325... Motor har mye å si, men det er mange andre faktorer inne i bildet også. Kunne ikke vert mer enig Har planer for motorbytte sånn etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Sett på e46 eller M3 bremser foran, og bruk Ferodo/Black diamond klosser/skiver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Øhm.. hvis den ikke brukes på bane burde da de orginale holde i massevis? Er jo ikke noe vits med svære tunge bremser for gatebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 http://www.tsracing.no/bremser.htm Jeg har ebc turbo groove skivene og ebc red stuff klosser. Dette fungerer meget bra. Er ikke vanskelig å få pasasjeren til å skalle i frontruta om du vil får å si det sånn. Anbefales! Redstuff klossene bør varmes opp før bruk, men fungerer utmerket kalde også. Noen bilder av bremsene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå