blotto Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 kor er det billigst i bergensområdet? takker for svar....
///Molly Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Dersom du er medlem i BMWccn,kan du høre hos disse: http://www.bmwccn.no/hordaland/rabatter.htm
BMVW Daniel Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 koffor akkuratt castrol ?? Det grønne klistremerket trenger nødvendigvis ikkje gjøre det bedre for motoren.. kunne mast her leeeenge om dette men legger heller ut en link med en som klarer å si det sinnsykt mye bedre enn meg og resten av norge tenker eg, selv om det står på svensk Les litt om ka Dr. bike har å si her http://www.bike.se/forum/thread.php?t=15443 For veldig mange er nok ikkje dette så ekstremt nytt men tviler på så mange vet alt som står her Ganske lærerikt
///Molly Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Det finnes sikkert enormt med meninger om de forskjellige oljemerkene,så den godeste Dr.Bike (!) er en av mange. Men det er nå en gang slik at BMW anbefaler Castrol til sine biler...... PS! Gadd ikke lese alt fra linken din!
eriklepe Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 vest bilutstyr på kokstad bak jæger som nevnt tidligere. var det ikke en på søfteland som hadde gode rabatter på castrol for bmwccn medlemmer også?
///Molly Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Jo,bare litt lenger. Det er JS service på Os! Se linken lenger opp.
eriklepe Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Jo,bare litt lenger. Det er JS service på Os! Se linken lenger opp. se der ja fant an no det var jo ganske billig også! svarer seg å ta en tur ut dit...
Mad Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Det finnes sikkert enormt med meninger om de forskjellige oljemerkene,så den godeste Dr.Bike (!) er en av mange.Men det er nå en gang slik at BMW anbefaler Castrol til sine biler...... PS! Gadd ikke lese alt fra linken din! Og hvor mye penger tror du bmw fikk for det? Tenk på hvor mye Castrol tjener pga bmw sier det da, så det er nok ikke bare pga alt er best man anbefaller ting og tang
///Molly Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Til og med jeg har forstått det,for ganske lenge siden. Men hvorfor skal vi tro litt mer på en-eller-annen bedreviter som har uttalt seg på et fora,enn hva BMW anbefaler? Kanskje denne en-eller-annen jobber for Valvoline,f.eks........ Internett er vel den kanalen som sprer mest feilinformasjon... Og dersom trådstarter spør hvor han skal kjøpe Castrol olje,og vil bruke den,så er vel det hans sak?
BMVW Daniel Skrevet Juli 27, 2006 Skrevet Juli 27, 2006 Joda tråstarter må endelig få stappe på den olje som han ønsker og all respekt til det . Men visst du faktisk hadde giddet å lese va som står hadde dere som mener dyr olje er tingen vert litt bedre å argumentere.. at denne Dr. bike har peiling er det ikkje tvil om.. Det står svært lite synsing i teksten hans men enkel å grei fin fakta, folk er vell ikkje intirisert å bruke penger man ikkje får noe igjen for ?
boost Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 kjøpte 8L til min m50 motor eg no med castrol gtx magnateck å betalte 1400kr ... bra pris sikkert go olje hehe det var med 5/40 olje.. er den dyr den oljen ellr?
boost Skrevet Juli 28, 2006 Skrevet Juli 28, 2006 fant ut da.. at den plassen eg bestilte ifra tok 500kr i fortjeneste!!! rååått ekje det da? huff jaja sånn ere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå