BMW_E34 Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Fikk nye felger i sommer, kunne ikke bare kjøre rundt på 15"tommers helårsdekk Da ble det felger fra CIservice, kjøpte i Stavanger. Kostet 9633kr 18" 225/40R18 Her er noen bilder: Fornøyd eier : Kjøpte også nye høyttalere i Spania på ferie, kostet 500kr for to sett : Jeg vet at bilen er høy fremme, men skal få noe senk etter hvert. Så hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Pene felger! Men var det ikke litt dyrt? kanskje bare jeg som er på villspor Edit: likte ikke den 'avatar-profilen' du har laget. Bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 M5 felgene er fine men jeg synes ikke de passer på E34. Men det viktigste er at du selv er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Kult med store felger, men synest ikkje dei passa E34... Må ha felger med kant til dei!!! Prisen var vel heilt grei nok... Korleis er bilen ellers då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 litt enig med folk her.... Kule felger men til en såpass gammel og firkanta bil som e34 5-serie ville jeg ha valgt noe med litt kant ja! men som det ble nevnt, viktigste er vel at du er fornøyd selv! stå på! Men så alt for dyrt synes jeg da ikke det var, da jeg selv betalte nesten 8K for mine 17" med dekk nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 hey samme som eg har jo... senk hadde absolutt gjort seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 sincerely nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2006 Takk for all tilbakemelding. Det er ikke så dyrt med 9633kr, for jeg fikk med BMW senterkopper og låsebolter. Jeg forstår at mange mener at det passer mer med kant på E34, men jeg synes det går ganske fint på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Det var heller mønsteret på felgen jeg tenkte på da som blir litt for moderne for en E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 har samme på E39 passer bedre på den syntes jeg men, fine felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 27, 2006 Share Skrevet Juli 27, 2006 Gratulerer med nye felger. Syns de passer bra på E34 jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå